تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 22:55
کد خبر : 265

طرز تهیه لازانیا

طرز تهیه لازانیا

طرز تهیه لازانیا ۱۱۲۰ نظر #غذای اصلی #پاستا و غلات #گوشت چرخ کرده این دستور العمل آسان لازانیا گوشتی، پنیری و پر از طعم و مزه در هر لقمه است. لازانیا خانگی بهتر از هر نوع رستورانی است و به اندازه ای کمتر از بیرون رفتن برای غذا خوردن، جمعیت را تغذیه می کند. ما

طرز تهیه لازانیا
۱۱۲۰ نظر
#غذای اصلی
#پاستا و غلات
#گوشت چرخ کرده
این دستور العمل آسان لازانیا گوشتی، پنیری و پر از طعم و مزه در هر لقمه است. لازانیا خانگی بهتر از هر نوع رستورانی است و به اندازه ای کمتر از بیرون رفتن برای غذا خوردن، جمعیت را تغذیه می کند.

ما در اینجا عاشق لازانیا هستیم و در طول سال‌ها با سوپ لازانیا و حتی لازانیا مرغ خلاق شده‌ایم، اما بارها و بارها از خوانندگان خود شنیده‌ایم که این بهترین دستور پخت لازانیا است که تا به حال درست کرده‌اند.

تکه لازانیا در حال برداشتن از ظرف پخت
محبوب در حال حاضر
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

بهترین دستور لازانیا
لازانیا یک وعده غذایی عالی است و از بین تمام دستور العمل هایی که در طول سال ها امتحان کرده ام، این لازانیا عالی است. ما آن را خیلی دوست داشتیم، حتی آن را به رول آپ لازانیا تبدیل کردیم. طعم‌دار و رضایت‌بخش است، اما درست کردن آن نیز آسان است. همانطور که هست خوشمزه است، اما می توانید با تعویض مواد مورد علاقه خود آن را درست کنید.

در خانه ما، لازانیا یک غذای اصلی برای شب‌های شلوغ مدرسه است، زیرا خیلی خوب نگه می‌دارد، دوباره گرم می‌کند و یخ می‌زند و داشتن چیزی در یخچال برای لذت بردن در طول هفته خوب است. من حتی برای ناهار بچه‌ها از آن استفاده می‌کنم – یک وعده را در قمقمه پسرم بسته‌بندی می‌کنم تا گرم بماند و هر بار آن قمقمه خالی به خانه می‌آید.

طرز تهیه این دستور لازانیا کلاسیک توسط ناتاشا را تماشا کنید. این بهترین لازانیا است که ما امتحان کرده ایم، با تعادل کامل سس گوشت به سس سه پنیر و نودل. این پوسته پنیر طلایی تمام عطر و طعم را می پوشاند و آن را غیرقابل مقاومت می کند. در اینجا دلیل این است که شما این دستور را دوست خواهید داشت:

گوشتی، پنیری، و تند – هر آنچه که در یک دستور لازانیا می خواهید.
ایده آل برای تهیه غذا – به اندازه کافی ساده است که می توانید آن را در یک شب درست کنید، اما می توانید آن را در آخر هفته نیز تهیه کنید تا در طول هفته از آن لذت ببرید. یا دستور پخت را دو برابر کنید و یک لازانیا را برای بعد فریز کنید.
همه تایید می کنند – این یک غذای خانوادگی است.
عناصر
این لازانیا ۳ پنیری غذای راحتی است و مواد اولیه آن یخچال و شربت خانه است. برای مقدار و دستورالعمل کامل به کارت دستور غذا در زیر مراجعه کنید.

گوشت چرخ کرده – ما از گوشت گاو ۸۰/۲۰ (۲۰ درصد چربی) برای لازانیا آبدارتر استفاده کردیم.
پیاز – ما از پیاز زرد استفاده می کنیم، یا پیاز شیرین خوب کار می کند
حبه های سیر – اگر عاشق سیر هستید، می توانید بیشتر اضافه کنید
سس مارینارا – از مارینارای خانگی یا خریداری شده از فروشگاه استفاده کنید.
آویشن خشک – چاشنی ایتالیایی، ریحان یا پونه کوهی را می توان جایگزین کرد
شکر – اسیدیته گوجه فرنگی را متعادل می کند
جعفری – جعفری با برگ صاف یا فرفری به خوبی جواب می دهد
رشته فرنگی لازانیا – این آل دنته را بپزید. با پختن لازانیا به نرم شدن آنها ادامه می دهند.
پنیر کوتیج – بافت و رطوبت عالی را اضافه می کند
پنیر ریکوتا – ما از ریکوتا کم چرب یا کم چرب استفاده می کنیم
پنیر موزارلا – یک ترکیب پنیر ایتالیایی کار می کند، اما موزارلا قطعا انتخاب کلاسیک است
تخم مرغ – به نگه داشتن لایه پنیر در کنار هم کمک می کند

نمای بالای مواد تشکیل دهنده لازانیا

طرز تهیه لازانیا

نکته حرفه ای: از یک قابلمه بسیار بزرگ آب نمک استفاده کنید تا رشته های لازانیا را بجوشانید و چند بار هم بزنید، مخصوصاً درست بعد از افزودن به قابلمه. این باعث می شود که آنها به یکدیگر نچسبند و پاره نشوند.

طرز تهیه لازانیا
اگر می خواهید این دستور را شروع کنید، می توانید سس گوشت را یک یا دو روز قبل درست کنید. با این حال، هنوز هم به اندازه کافی آسان است که بتوانید همه چیز را یکباره درست کنید، حتی برای یک شام شب هفته.

گوشت گاو را سرخ کنید – روغن را به یک تابه عمیق اضافه کنید و پیاز و گوشت گاو را تفت دهید تا قهوه ای شوند، ۵ دقیقه سپس سیر را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر هم بزنید.
سس را تمام کنید – ۱/۴ فنجان شراب را در آن بریزید و هم بزنید تا تقریباً تبخیر شود. مارینارا، نمک، فلفل، آویشن، شکر و جعفری را اضافه کنید. بگذارید بجوشد، سپس روی آن را ببندید و ۵ دقیقه بپزید.
فیلینگ پنیر را درست کنید – تمام مواد سس پنیر و ۱ فنجان موزارلا را در یک کاسه مخلوط کنید (بقیه را برای بعد نگه دارید).
آماده سازی – فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید و رشته های لازانیا را در قابلمه ای با آب نمک خوب بپزید تا آل دنته شود.
جمع آوری کنید – ۱/۲ فنجان از سس گوشت را در کف یک ظرف قابلمه ۹×۱۳ اینچی پخش کنید. ۳ نودل و سپس ۱/۳ سس گوشت، ۱ فنجان موزارلا و نیمی از مخلوط ریکوتا را اضافه کنید. این کار را تکرار کنید، سپس برای لایه رویی ۳ عدد رشته، ۱/۳ سس گوشت و باقی مانده موزارلا را اضافه کنید.
پخت – روی آن را با فویل بپوشانید و در دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت به مدت ۴۵ دقیقه بپزید، سپس فویل را بردارید و ۳ تا ۵ دقیقه بپزید یا تا زمانی که پنیر کمی قهوه ای شود.
استراحت – اجازه دهید لازانیا حدود ۳۰ دقیقه استراحت کند و سپس برش دهید و سرو کنید.

ظرف لازانیا پنیری گوشت

نکته حرفه ای: هیچ چیز بدتر از چسباندن قسمت بالایی پنیر به فویل نیست. برای جلوگیری از این کار، من ۸ تا ۱۰ خلال دندان را به طور مساوی در اطراف لازانیا می‌کوبم و آن‌ها را تا نیمه فشار می‌دهم تا فویل به پنیر برخورد نکند. فقط مطمئن شوید که قبل از سرو هر خلال دندان را بشمارید و بردارید.

سوالات رایج
لازانیا، پنیر کوتیج یا ریکوتا کدام بهتر است؟
من از هر دو استفاده می کنم. پنیر دلمه سالم تر است و ریکوتا خامه تر است، بنابراین با استفاده از هر دوی این ها بهترین های هر دو دنیا را خواهید داشت.

پنیر در لازانیا شما

آیا می توانم از رشته فرنگی لازانیا بدون جوش استفاده کنم؟
این دستور العمل لازانیا با رشته فرنگی سنتی لازانیا ساخته شده است، اما چندین خوانند نتایج عالی را با استفاده از رشته فرنگی بدون جوش گزارش کرده اند.

“ال دنته” چیست؟
پختن پاستا آل دنته به این معنی است که باید «در حد لقمه سفت» باشد. دستورالعمل بسته، زمان پخت ماکارونی را برای رسیدن به آل دنت ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که لازانیا به مدت ۴۵ دقیقه پخته می شود، بنابراین رشته های لازانیا را زیاد نپزید.

بهترین سس مارینارا برای لازانیا چیست؟
مارینارای خانگی قطعا بهترین است، اما اگر وقت ندارید آن را درست کنید، از سس مارینارای مورد علاقه خود در فروشگاه استفاده کنید.

آیا می توانم دستور غذا را دو برابر کنم؟
بله، شما به راحتی می توانید این دستور را دو برابر کنید، اما باید لازانیا را در دو تابه بپزید.

تکه لازانیا در حال برداشتن از ظرف پخت

چه چیزی را با لازانیا سرو کنیم
لازانیا به تنهایی یک وعده غذایی رضایت بخش است، اما اگر به جمعیت زیادی غذا می دهید، می توانید آن را با سرو کردن با:

نان سیر آسان
سالاد سزار
نان فوکاچیا
سالاد کاپریس
سالاد پانزانلا با بهترین سس
جلوتر
در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نگهداری لازانیا برای بعد بدانید.

برای نگهداری در یخچال: می توانید لازانیا را جمع آوری کنید و آن را به مدت یک یا دو روز در یخچال نگهداری کنید تا زمانی که برای پخت آماده شوید.
انجماد: لازانیا را می توان قبل یا بعد از پخت منجمد کرد. در هر صورت، وقتی خوب پیچیده شود یا در ظرف در بسته نگهداری شود، تا ۳ ماه در فریزر باقی می ماند.
برای گرم کردن: لازانیا یخ زده باید ابتدا در یخچال ذوب شود. این امر زمان لازم برای پخت را کاهش می دهد و حرارت یکنواخت تر را تضمین می کند. طبق دستورالعمل دستور پخت بپزید؛ اگر لازانیا شما قبلاً پخته شده بود و به سادگی آن را دوباره گرم می کنید، ظرف پخت را با فویل بپوشانید و در دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید تا گرم شود.
لاساگا آهسته پز – این یکی از روش های مورد علاقه ما برای درست کردن شام زودتر از موعد است.

لازانیا در بشقاب با چنگال

با سس گوشتی و لایه‌های پنیر، ما فکر می‌کنیم که قبول دارید که این بهترین دستور لازانیا است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی