تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 17:54
کد خبر : 4831

طمع نهنگ‌ها در جولای: این غول‌های ارز دیجیتال به دنبال کدام گنج‌های پنهان هستند؟

طمع نهنگ‌ها در جولای: این غول‌های ارز دیجیتال به دنبال کدام گنج‌های پنهان هستند؟

شکار نهنگ‌ها در جولای: این غول‌های ارز دیجیتال به دنبال چه سکه‌هایی هستند؟ با نزدیک شدن به ماه جولای و افزایش شور و اشتیاق برای راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم، غول‌های دنیای ارز دیجیتال بار دیگر در حال شکار طعمه‌های خود هستند و سکه‌های خاصی را برای کسب سود بیشتر می‌خرند. چه سکه‌هایی در تور نهنگ‌ها

شکار نهنگ‌ها در جولای: این غول‌های ارز دیجیتال به دنبال چه سکه‌هایی هستند؟

با نزدیک شدن به ماه جولای و افزایش شور و اشتیاق برای راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم، غول‌های دنیای ارز دیجیتال بار دیگر در حال شکار طعمه‌های خود هستند و سکه‌های خاصی را برای کسب سود بیشتر می‌خرند.

چه سکه‌هایی در تور نهنگ‌ها گرفتار شده‌اند؟

لیدو (LDO): تعداد نهنگ‌های LDO که بین ۱ تا ۱۰۰ میلیون توکن را ذخیره می‌کنند، در هفته گذشته ۲ درصد افزایش یافته و به ۱۱۴ سرمایه‌گذار رسیده است.
آوه (AAVE): حجم تراکنش‌های روزانه AAVE بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار دلار و ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون دلار به ترتیب ۱۲۸% و ۱۸۶% افزایش یافته است.
تون کوین (TON): تعداد دارندگان TON که بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون توکن را در اختیار دارند، در ۳۰ روز گذشته ۱۲% افزایش یافته است.

چه عاملی باعث این هجوم نهنگ‌ها شده است؟

انتظار راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم: بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این ETFها تقاضا برای اتریوم و سایر ارزهای مرتبط مانند LDO، AAVE و TON را به عنوان دارایی‌های مکمل افزایش خواهند داد.
احساسات مثبت بازار: بازار ارز دیجیتال در حال حاضر در روند صعودی قرار دارد و بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده آن خوش‌بین هستند. این امر می‌تواند انگیزه‌ای برای آنها باشد تا دارایی‌های خود را افزایش دهند.

آیا این خریدها نشان‌دهنده یک روند کلی در بازار هستند؟

هنوز زود است که به طور قطعی بگوییم این خریدها نشان‌دهنده یک روند کلی در بازار هستند یا خیر. با این حال، فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای آتیه‌ این سکه‌ها باشد.

شما چه نظری دارید؟ به نظر شما کدام سکه‌ها در ماه جولای سودآور خواهند بود؟ آیا نهنگ‌ها در انتخاب خود درست عمل می‌کنند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مبل شنی تبلیغات متنی