تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 11:08
کد خبر : 3084

چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟

چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟
شرایط کسب درآمد از توییتر چیست؟ چگونه از یوتیوب پول در بیاوریم؟ آموزش ۷ روش برای کسب درآمد در توییتر در مای ممبر

توییتر یک پلتفرم ایده‌آل برای ارتباط با جامعه آنلاینتان، به اشتراک گذاری اخبار فوری، و نمایش پرسنال برندینگ (پرسونال برندینگ) شما است.

اما آیا می‌دانستید که می‌توانید در توییتر کسب درآمد هم داشته باشید؟

در ماه‌های اخیر، توییتر چندین ابزار تجارت الکترونیک جدید را راه‌اندازی کرده است و آنها برای برندها و تولید کنندگان محتوا که به دنبال کسب درآمد در برنامه هستند، ایده‌آل هستند.

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با برخی از استراتژی‌های آزمایش‌شده و موفق در کسب درآمد از توییتر آشنا بشوید.

۷ روش برای کسب درآمد در توییتر

با ۱۹۹ میلیون کاربر فعال روزانه، توییتر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است و پتانسیل برای رسیدن به مشتریان جدید بسیار بالا است. اما چگونه می‌توانید در معرض دید آنها قرار گرفته و پول درآورید؟

در ادامه ۷ روش برای کسب درآمد از توییتر نگارش شده است:

 

  • روش اول: افزایش آگاهی از محصول یا خدمات

ایجاد توییت‌های جذاب برای تبلیغ محصولاتتان نه تنها می‌تواند به افزایش آگاهی کمک کند، بلکه تشویق به خرید نیز محسوب می شود.

چندین روش برای انجام این کار وجود دارد:

  • به اشتراک گذاشتن اینکه محصولات شما کجا پیدا می‌شوند، مانند نمونه تصویرسازی بریا نیکول.

او همکاری خودش را با فروشگاه HomeGoods به اشتراک گذاشت و از جامعه مخاطبین خود خواست که در صورت دیدن آثارش به صورت حضوری، UGC (محتوای تولیدشده توسط کاربر) برای او ارسال کنند.

نتیجه؟ یک توییت ویروسی (با بیش از ۷K لایک!) و تعداد زیادی نظر از کاربران که گفتند آثار هنری او را خریداری خواهند کرد.

  • استفاده از GIF‌ها و ویدیوهای کوتاه برای نمایش محصولات خود به شکلی سرگرم‌کننده، مانند برند نوشیدنی Olipop.

آنها به طور خلاقانه یک Boomerang از اینستاگرام را برای توییتر بازتولید کردند تا محصول جدید خود را به شکلی جذاب معرفی کنند.

  • نمایش استفاده از محصولاتتان و پرسیدن یک سؤال راهبردی برای تشویق به مشارکت از مخاطبینتان

تبلیغ محصولات و خدماتتان در توییتر به شیوه‌ای غیرتبلیغاتی می‌تواند به حفظ موقعیت برند شما در ذهن مشتریان کمک کند. در نتیجه زمانی که مخاطب هدف شما آماده خرید باشد، شما اولین کسب‌وکاری خواهید بود که به ذهنشان خطور می‌کند.

 

  • روش دوم: خرید تبلیغات توییتر

آیا جمله “باید پول خرج کنید تا پول درآورید” را شنیده‌اید؟

آفرین، پس به تبلیغات توییتر خوش آمدید. چه هدف شما افزایش آگاهی از برندتان باشد یا ترغیب مخاطبین برای تبدیل‌ شدن آنها به خریدار، اجرای تبلیغات در توییتر می‌تواند ابزار مفیدی باشد.

تبلیغات گسترده در توییتر مانند توییت‌های معمولی به نظر می‌رسند و به عنوان خوراک محتوایی برای مخاطبان هدف تعیین شده توسط شما نمایش داده می‌شوند.

“جیم بیم” اغلب از نوشتار خلاقانه و طنز اداری برای تبلیغ لیکور پرتقالی خود استفاده می‌کند و “ولث‌سیمپل” از توییت‌های معروف برای ترغیب دیگران به دانلود اپلیکیشن‌شان استفاده می‌کند.

نکته: پورتال کسب‌وکار توییتر منبع مفیدی برای تولید کنندگان محتوا و صاحبان کسب‌وکار است. شما می‌توانید یاد بگیرید چگونه کمپین‌های تبلیغاتی مؤثری اجرا کنید و درباره داستان‌های موفقیت دیگر برندها بخوانید.

 

چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟

 

  • روش سوم: استفاده از تولید کنندگان محتوا و اینفلوئنسرهای توییتر در استراتژی بازاریابی

اینفلوئنسری اغلب نادیده گرفته می‌شود (اما افزودن توییتر به استراتژی بازاریابی اینفلوئنسری شما ارزش بررسی دارد.)

در حالی که برخی از اینفلوئنسرها ممکن است در توییتر دنبال‌کننده‌هایی به اندازه پلتفرم‌های دیگر نداشته باشند، بسیاری همچنان از این پلتفرم برای ساخت جوامع متعهد استفاده می‌کنند. و شما می‌توانید از این به نفع خود استفاده کنید!

به عنوان مثال، اینفلوئنسر مد “سوفی” (The Odditty) بیش از ۲۰۰K دنبال‌کننده در هر دو پلتفرم اینستاگرام و توییتر دارد، برندهایی که فقط با او در اینستاگرام همکاری می‌کنند، فرصت دسترسی به جامعه‌ای متفاوت (اما مشابه) او در توییتر را از دست می‌دهند.

به عنوان مثالی دیگر توییت او درباره یک مجموعه فشن نوا بیش از ۸۰K بازدید داشت که در این تعداد بازدید، تعداد زیادی مشتری بالقوه هم حضور دارد.

سوال: یک برند که به طور منظم با تولید کنندگان محتوا در توییتر همکاری می‌کند؟
جواب: برند فناوری لاجیتک.

آن‌ها با خلاقیت “آندره لارو” برای تبلیغ محصولات کیس کیبورد آیپد کمبو تاچ خود همکاری کردند و بازخورد بسیار مثبتی دریافت کرده اند.

توییتر فرصتی را برای برندها فراهم می‌کند تا مخاطبان جدیدی را جذب کنند و با یک فرمت متفاوت ارتباط برقرار کنند، که این خود راه دیگری برای افزایش فروش محسوب می شود. برای افزایش تعداد دنبال کننده ها یا فالوورهای خود در توییتر، می توانید از سرویس خرید فالوور توییتر از سایت های معتبر استفاده نمایید.

 

چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟

 

  • روش چهارم : راه‌اندازی قابلیت Tip Jar در توییتر

قابلیت Tip Jar به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت مالی به تولید کنندگان محتوای محبوب خود “تیپ” دهند که این موضوع از طریق پلتفرم‌های پرداخت محبوب (شامل Cash App، Paypal، Venmo، Patreon و Bandcamp) صورت می گیرد و به طور کلی یک قابلیت جدید در توییت محسوب می شود.

اگر این ویژگی در حال حاضر برای شما موجود است (هنوز در مرحله بتا قرار دارد)، شما قادر خواهید بود تا Tip Jar را از منوی “Edit Profile” در پیج خود فعال کنید. از آنجا، فقط تنظیمات پرداخت را راه‌اندازی کنید و بقیه همه چیز آماده هست.

پس از تنظیم قابلیت Tip Jar، هر کسی که به پروفایل شما مراجعه کند، می‌تواند روی آیکون مربوطه کلیک کند، گزینه پرداخت دلخواه خود را انتخاب کند و مستقیماً به لینک شخصی شما هدایت شود.

خبرنگار کانادایی وانا تامپسون (که به طور منظم در این پلتفرم وایرال می‌شود) از قابلیت Tip Jar برای جلب حمایت از جامعه خود استفاده می‌کند.

 

  • روش پنجم : خبرنامه توییتر را با Revue بسازید

در اوایل سال جاری، توییتر Revue را خریداری کرد، سرویسی که به هر کسی این امکان را می‌دهد به راحتی و به صورت رایگان خبرنامه‌های خود را نگارش و منتشر کند.

هدف توییتر از این اقدام، کمک به تولید کنندگان محتوا برای استفاده بهتر از مخاطبان فعلی و تلاش برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه است.

توییتر در حال آزمایش روش‌هایی برای نمایش دکمه “subscribe” در صفحه پروفایل کاربر است، که این ویژگی را برای هر تولید کننده محتوا که استراتژی ایمیل مارکتینگی دارد، ضروری می‌کند.

با این ویژگی، شما قادر خواهید بود مشترکین جدید برای خود ایجاد کنید و آدرس‌های ایمیل دنبال‌کنندگان خود را جمع‌آوری کنید که ابزاری عالی برای تبدیل آن‌ها به خریداران محصولات یا خدمات شما است.

“مت ناوارا” مشاور رسانه‌های اجتماعی، از Revue برای ارسال خبرنامه “Geekout Newsletter” خود به بیش از ۹۰ هزار دنبال‌کننده خود در توییتر استفاده می‌کند.

 

  • روش ششم : ایجاد سرویس اشتراک با Super Follows

Super Follows یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که توییتر در حال آزمایش آن برای تولید کنندگان محتوا است!

با استفاده از Super Follows، تولید کنندگان محتوا می‌توانند از “Super Followers” خود هزینه ماهانه برای دسترسی به محتوای اضافی توییتر و پاسخ‌های شخصی دریافت کنند.

هنگامی که کسی اشتراک می‌گیرد و تبدیل به یک Super Follower می‌شود، بجی دریافت می‌کند که نشان‌دهنده Super Follower بودن آن حساب است.

تولید کنندگان محتوا قادر خواهند بود قیمت اشتراک خود را در سطح ۲.۹۹، ۴.۹۹ یا ۹.۹۹ دلار تعیین کنند. توییتر ۳ درصد از فروش کل را به عنوان کارمزد می‌گیرد.

در حال حاضر، شما باید حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشید و یک تولید کننده محتوا در ایالات متحده باشید تا بتوانید برای این قابلیت درخواست دهید. اگر در جای دیگری زندگی می‌کنید، به این موضوع توجه داشته باشید!

 

  • روش هفتم : راه‌اندازی Ticketed Spaces

احتمالاً تا الان درباره Twitter Spaces، و ویژگی جدید چت صوتی لایو یا زنده توییتر مطالبی به گوشتان رسیده است.

حالا، توییتر در حال راه‌اندازی Ticketed Spaces است.هر چند هنوز در مرحله بتا است، اما “Ticketed Spaces” به برندها و تولید کنندگان محتوا امکان می‌دهد تا رویدادهای Spaces که در پلتفرم توییتر برگزار می‌شود را پولی کنند.

در حال حاضر، شما باید حداقل ۱۰۰۰ دنبال‌کننده داشته باشید و ماهانه ۳ رویداد Spaces برگزار کنید تا بتوانید از کاربران برای شرکت در یکی از این جلسات چت زنده، هزینه دریافت کنید.

برای درخواست اجرای Ticketed Spaces، کافی است دکمه “Monetization” در منوی “Settings and privacy” خود را کلیک کنید، “Ticketed Spaces” را لمس کنید و فرم درخواست را پر کنید.

پس از تأیید، شما قادر خواهید بود برای هر رویداد Spaces، بلیط‌ها را از ۱ دلار تا ۹۹۹ دلار به فروش برسانید.

 

سخن پایانی

توییتر همچنان در حال آزمایش مدل‌های درآمدی مختلف برای کاربران خود است، چون یافتن راه‌های جدید برای کسب درآمد توسط تولید کنندگان محتوا و برندها در توییتر، به یک اولویت بزرگ تبدیل شده است. الان زمان مناسبی هست تا شروع به نتیجه گیری از برخی تکنیک‌های قدیمی‌تر کسب درآمد کنید، در حالی که همزمان ویژگی‌های جدید را نیز آزمایش می کنید.

منبع: https://mymember.shop

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی