تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 11:09
کد خبر : 4313

جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، برگزار شد

جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، برگزار شد

در جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، بر ادامه خدمت‌رسانی دولت مردمی و همکاری سران قوا تاکید شد. این جلسه صبح امروز (دوشنبه) پس از اعلام درگذشت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، و هیئت همراه او برگزار شد. در این جلسه، دکتر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روسای قوای مقننه

در جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، بر ادامه خدمت‌رسانی دولت مردمی و همکاری سران قوا تاکید شد.

این جلسه صبح امروز (دوشنبه) پس از اعلام درگذشت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، و هیئت همراه او برگزار شد. در این جلسه، دکتر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روسای قوای مقننه و قضاییه، ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران، معاون اول رئیس‌جمهور و اعضای دولت، بر همکاری کامل با محمد مخبر برای انجام وظایف قوه مجریه تاکید کردند.

محمد مخبر در این نشست با ابراز تاثر عمیق خود و اعضای دولت، تاکید کرد که راه آیت‌الله رئیسی، بدون هیچ خللی دنبال خواهد شد و اطمینان داد که امام خامنه‌ای و ملت ایران بدانند که راه رئیس‌جمهور مردمی ادامه خواهد داشت و خدمت‌رسانی متوقف نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی