تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 15:53
کد خبر : 4726

درمورد بند آویز نمایشگاهی چقدر می دانید؟

درمورد بند آویز نمایشگاهی چقدر می دانید؟

منظور از بند آویز نمایشگاهی در واقع آویز یا بند گردنی است که از آن برای حمل کارت شناسایی استفاده می شود. جنس این بند آویز اغلب به صورت کبریتی و ساتن است که دارای عرض های ۱.۵ الی ۲ سانتی متر دارد. البته بند آویز نمایشگاهی دارای رنگ بندی های مختلف است که این

منظور از بند آویز نمایشگاهی در واقع آویز یا بند گردنی است که از آن برای حمل کارت شناسایی استفاده می شود. جنس این بند آویز اغلب به صورت کبریتی و ساتن است که دارای عرض های ۱.۵ الی ۲ سانتی متر دارد. البته بند آویز نمایشگاهی دارای رنگ بندی های مختلف است که این مزیت را دارد که می توان رنگ آن را با رنگ بند آویز را با رنگ سازمانی خود مطابقت داد. از بند آویز اغلب برای معرفی یک فرد، جایگاه، نمایشگاه و …. به کار می رود که در استایل و لباس فرد مورد جلب توجه می شود.

بند آویز نمایشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

دوام و ماندگاری بالایی دارد و می توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

نگهداری و تمیزکاری آن بسیار راحت است.

مانع از آسیب دیدگی کارت شما می شوند.

برند شما را برجسته تر نشان می دهد که این امر موجب جلب توجه شما می شود.

بند آویز نمایشگاهی دارای رنگ ها و فونت های نامحدود است که به راحتی می توانید مناسب با سلیقه خود بند آویز را سفارش دهید.

چاپ بر روی بند آویز نمایشگاهی به چه صورت انجام می شود؟

چاپ برند بر روی بند آویز گردنی موجب بهتر دیده شدن محصولات و خدمات می شود.در واقع چاپ با طرح اختصاصی نیز با نظر مشتریان بر روی بند آویز انجام می شود و مناسب با هر برندی می توان بر روی آن چاپ مورد نظر انجام شود. از مدل چاپ هایی که بر روی بند آویز انجام می شود می توان به چاپ سیلک اشاره کرد که از آن به منظور چاپ لوگو استفاده می شود. البته با استفاده از چاپ سابلیمیشن نیز می توان انواع تصاویر را بر روی بند چاپ کرد.البته این روزها با پیشرفت هایی که در صنعت چاپ شده است از روش های مختلفی برای چاپ بر روی بند استفاده می شود که هر کدام از این روش ها دارای مزایا و ویژگی های مختص به خود هستند.

مزیت استفاده از بند آویز نمایشگاهی

یکی از مهمترین مزیت استفاده از بند آویز نمایشگاهی این است که این محصول جنبه تبلیغاتی دارد و از آن برای معرفی و تبلیغ برند استفاده می شود. این بند آویز دارای طرح ها، رنگ ها و اقسام متنوعی است که با توجه به برند و سازمان مربوطه می توان آن را سفارش داد.

بند آویز این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که دیدگاه کاملا متفاوت از برند شرکت داشته باشند که در نتیجه موجب ثبت کردن آن در ذهن می شود . بنابراین یک تعامل بین مشتری با برند ایجاد می کند که این امر در معرفی برند بسیار موثر است.

بند آویز به دلیل تنوع بالا در رنگ ها و طرح های متنوعی که دارد یک محصول جذاب و کاربردی محسوب می شود. این بند آویز ظاهر زیبا و جذابی دارد و علاوه بر آن نیز از قیمت مناسبی برخوردار است و موجب یک هماهنگی و وحدت بین کارکنان یک سازمان می شود.

منظور از بند آویز نمایشگاهی در واقع آویز یا بند گردنی است که از آن برای حمل کارت شناسایی استفاده می شود. جنس این بند آویز اغلب به صورت کبریتی و ساتن است که دارای عرض های 1.5 الی 2 سانتی متر دارد. البته بند آویز نمایشگاهی دارای رنگ بندی های مختلف است که این مزیت را دارد که می توان رنگ آن را با رنگ بند آویز را با رنگ سازمانی خود مطابقت داد. از بند آویز اغلب برای معرفی یک فرد، جایگاه، نمایشگاه و .... به کار می رود که در استایل و لباس فرد مورد جلب توجه می شود.بند آویز نمایشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟
دوام و ماندگاری بالایی دارد و می توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.نگهداری و تمیزکاری آن بسیار راحت است.مانع از آسیب دیدگی کارت شما می شوند.برند شما را برجسته تر نشان می دهد که این امر موجب جلب توجه شما می شود.بند آویز نمایشگاهی دارای رنگ ها و فونت های نامحدود است که به راحتی می توانید مناسب با سلیقه خود بند آویز را سفارش دهید.چاپ بر روی بند آویز نمایشگاهی به چه صورت انجام می شود؟
چاپ برند بر روی بند آویز گردنی موجب بهتر دیده شدن محصولات و خدمات می شود.در واقع چاپ با طرح اختصاصی نیز با نظر مشتریان بر روی بند آویز انجام می شود و مناسب با هر برندی می توان بر روی آن چاپ مورد نظر انجام شود. از مدل چاپ هایی که بر روی بند آویز انجام می شود می توان به چاپ سیلک اشاره کرد که از آن به منظور چاپ لوگو استفاده می شود. البته با استفاده از چاپ سابلیمیشن نیز می توان انواع تصاویر را بر روی بند چاپ کرد.البته این روزها با پیشرفت هایی که در صنعت چاپ شده است از روش های مختلفی برای چاپ بر روی بند استفاده می شود که هر کدام از این روش ها دارای مزایا و ویژگی های مختص به خود هستند.مزیت استفاده از بند آویز نمایشگاهی
یکی از مهمترین مزیت استفاده از بند آویز نمایشگاهی این است که این محصول جنبه تبلیغاتی دارد و از آن برای معرفی و تبلیغ برند استفاده می شود. این بند آویز دارای طرح ها، رنگ ها و اقسام متنوعی است که با توجه به برند و سازمان مربوطه می توان آن را سفارش داد.بند آویز این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که دیدگاه کاملا متفاوت از برند شرکت داشته باشند که در نتیجه موجب ثبت کردن آن در ذهن می شود . بنابراین یک تعامل بین مشتری با برند ایجاد می کند که این امر در معرفی برند بسیار موثر است.بند آویز به دلیل تنوع بالا در رنگ ها و طرح های متنوعی که دارد یک محصول جذاب و کاربردی محسوب می شود. این بند آویز ظاهر زیبا و جذابی دارد و علاوه بر آن نیز از قیمت مناسبی برخوردار است و موجب یک هماهنگی و وحدت بین کارکنان یک سازمان می شود.عوامل موثر بر قیمت بند آویز نمایشگاهی
بهتر است بدانید که برای بند آویز نمایشگاهی نمی توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت بلکه عوامل مختلفی هستند که بر قیمت آن دخیل هستند. از جمله این عوامل موثر می توان به مواردی همچون طول، جنس،عرض و کیفیت دوخت اشاره کرد. از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت بند آویز یک یا دو رو بودن آن و نوع چاپ بر روی بند است. جالب است بدانید چاپ های حرارتی نسبت به چاپ های سیلک قیمت بالاتری دارد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت بند آویز می توان جنس گیره و جاکارتی را نام برد.به طور مسلم گیره های فلزی نسبت به گیره های پلاستیکی قیمت بالاتری دارند.نکات مهم و ضروری در زمان خرید بند آویز نمایشگاهی
به طور مسلم در روبرو شدن با متصدیان سمینارهای یا کارکنان یک نمایشگاه اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند بند آویز نمایشگاهی است.بنابراین اگر بند آویز از کیفیت و ظاهر نامناسبی برخوردار باشد یک امتیاز منفی برای آن سازمان به حساب می آید. همین موضوع موجب می شود که در زمان خرید و سفارش بند آویز نمایشگاهی حتما به کیفیت، جنس، رنگ و دوخت آن توجه داشته باشید.در ادامه به برخی از نکات مهم در زمان خرید و سفارش بند آویز نمایشگاهی اشاره می کنیم.در زمان خرید این محصول قبل از هر چیز به کیفیت چاپ آن توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از متریال های بی کیفیت موجب می شود ظاهر نامناسبی بند آویز به خود بگیرد که همین امر در کیفیت چاپ آن نیز تاثیر منفی دارد.نوارهای بند آویز در عرض های متفاوتی مانند یک و نیم الی دو سانتی متر تولید می شود. البته انتخاب ابعاد مناسب بند آویز بستگی به برند چاپ شده یا اندازه لوگو دارد.سخن پایانیبند آویز نمایشگاهی در واقع یک اکسسوری محسوب می شود که دور گردن قرار می گیرد و در قسمت پایین آن نیز به منظور کارت یا وسایل دیگر برای شناسایی نمایشگاه ها، پرسنل و دیگر مکان ها استفاده می شود. البته بندهای آویز همگی دارای یک قلاب محکم هستند که از آن برای اتصال کردن کارت ها استفاده می شود. بند آویز یک محصول پرکاربرد است که اگر در برنامه کاری خود نمایشگاه یا شرکتی دارید می توانید با توجه به سلیقه خود چاپ بند آویز را سفارش دهید.

عوامل موثر بر قیمت بند آویز نمایشگاهی

بهتر است بدانید که برای بند آویز نمایشگاهی نمی توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت بلکه عوامل مختلفی هستند که بر قیمت آن دخیل هستند. از جمله این عوامل موثر می توان به مواردی همچون طول، جنس،عرض و کیفیت دوخت اشاره کرد. از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت بند آویز یک یا دو رو بودن آن و نوع چاپ بر روی بند است. جالب است بدانید چاپ های حرارتی نسبت به چاپ های سیلک قیمت بالاتری دارد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت بند آویز می توان جنس گیره و جاکارتی را نام برد.به طور مسلم گیره های فلزی نسبت به گیره های پلاستیکی قیمت بالاتری دارند.

نکات مهم و ضروری در زمان خرید بند آویز نمایشگاهی

به طور مسلم در روبرو شدن با متصدیان سمینارهای یا کارکنان یک نمایشگاه اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند بند آویز نمایشگاهی است.بنابراین اگر بند آویز از کیفیت و ظاهر نامناسبی برخوردار باشد یک امتیاز منفی برای آن سازمان به حساب می آید. همین موضوع موجب می شود که در زمان خرید و سفارش بند آویز نمایشگاهی حتما به کیفیت، جنس، رنگ و دوخت آن توجه داشته باشید.در ادامه به برخی از نکات مهم در زمان خرید و سفارش بند آویز نمایشگاهی اشاره می کنیم.

در زمان خرید این محصول قبل از هر چیز به کیفیت چاپ آن توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از متریال های بی کیفیت موجب می شود ظاهر نامناسبی بند آویز به خود بگیرد که همین امر در کیفیت چاپ آن نیز تاثیر منفی دارد.

نوارهای بند آویز در عرض های متفاوتی مانند یک و نیم الی دو سانتی متر تولید می شود. البته انتخاب ابعاد مناسب بند آویز بستگی به برند چاپ شده یا اندازه لوگو دارد.

سخن پایانی

بند آویز نمایشگاهی در واقع یک اکسسوری محسوب می شود که دور گردن قرار می گیرد و در قسمت پایین آن نیز به منظور کارت یا وسایل دیگر برای شناسایی نمایشگاه ها، پرسنل و دیگر مکان ها استفاده می شود. البته بندهای آویز همگی دارای یک قلاب محکم هستند که از آن برای اتصال کردن کارت ها استفاده می شود. بند آویز یک محصول پرکاربرد است که اگر در برنامه کاری خود نمایشگاه یا شرکتی دارید می توانید با توجه به سلیقه خود چاپ بند آویز را سفارش دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مبل شنی تبلیغات متنی