تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:39
کد خبر : 4286

دوره ICDL در تبریز | آموزشگاه پارسیان تبریز

دوره ICDL در تبریز | آموزشگاه پارسیان تبریز
دوره ICDL در تبریز یا همان مدرک بین‌المللی کامپیوتر (International Computer Driving License) یکی از معتبرترین مدارک حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر است که به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های کامپیوتری و استفاده از نرم‌افزارها را به دست آورند. آموزشگاه پارسیان در شهر تبریز یکی از موسسات معتبری است که این دوره را برگزار می‌کند. با ارائه آموزش‌های کاربردی و تخصصی، این آموزشگاه به دانش‌آموزان خود امکان می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای اخذ مدرک ICDL را به دست آورند. اگر به دنبال یادگیری مهارت‌های کامپیوتری و کسب این مدرک بین‌المللی هستید، می‌توانید با تماس به شماره تماس 4164-041 با آموزشگاه پارسیان در تبریز تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط و زمان برگزاری دوره‌ها را کسب نمایید.

دوره ICDL در تبریز  یا همان مدرک بین‌المللی کامپیوتر (International Computer Driving License) یکی از معتبرترین مدارک حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر است که به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های کامپیوتری و استفاده از نرم‌افزارها را به دست آورند. آموزشگاه پارسیان در شهر تبریز یکی از موسسات معتبری است که این دوره را برگزار می‌کند. با ارائه آموزش‌های کاربردی و تخصصی، این آموزشگاه به دانش‌آموزان خود امکان می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای اخذ مدرکICDLرا به دست آورند. اگر به دنبال یادگیری مهارت‌های کامپیوتری و کسب این مدرک بین‌المللی هستید، می‌توانید با تماس به شماره تماس ۴۱۶۴-۰۴۱ با آموزشگاه پارسیان در تبریز تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط و زمان برگزاری دوره‌ها را کسب نمایید.

معرفی دورهICDL در تبریز

در حال حاضر نخستین اقدام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای یادگیری مهارت های هفتگانهICDLخواهد بود.ICDLیاInternational Computer Driving Licenseبه مفهوم مهارت کار با رایانه است. دورهICDLیک استاندارد جهانی برای توانایی های کاربردی کامپیوتر به حساب می آید. در حقیقت آی سی دی ال یک گواهی یا مدرک بین المللی است که مهارت کارآموزان را در کار با کامپیوتر تایید می نماید.

آموزش ICDL در تبریز برای کلیه افرادی که فعالیت روزانه آن ها با کامپیوتر مرتبط است یک نیاز ضروری به شمار می رود. دانش آموزان، اساتید، مربیان، کارشناسان، کارمندان، دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و… و عموم مردم با فراگیری مهارت در این زمینه می توانند مراحل ارتقا شغلی را به آسانی طی کنند.محسوب می شود که نیز توسط مراکز آموزشی مختلف ارائه می گردد.

آنچه در دوره آموزشICDLدر تبریز خواهید آموخت:

دورهICDLشامل ۷ ماژول اصلی است که هر یک حاوی مجموعه ای از مفاهیم نظری و عملی می باشد. این ماژول ها عبارتند از:

  1. مفاهیم پایه فناوری اطلاعات(IT Essentials)
  2. کار با رایانه و مدیریت فایل ها(Computer Essentials)
  3. پردازش متن(Word Processing)
  4. صفحات گسترده(Spreadsheets)
  5. نرم افزار ارائه مطلب(Presentation)
  6. پایگاه داده(Databases)
  7. خدمات آنلاین(Online Essentials)

فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش محوری در تمام ابعاد زندگی ایفا می کند، داشتن مهارتهای دیجیتال و کاربری رایانه امری اجتناب ناپذیر است. دوره بین المللی گواهینامه رایانه ای یاICDLیکی از معتبرترین برنامه های آموزشی در این زمینه است که در شهر تبریز نیز توسط مراکز آموزشی مختلف ارائه می گردد.

مزایای دورهicdlفنی حرفه ای :

  • تسلط به مهارت هفتگانه کامپیوتر
  • دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی جهت مهاجرت و یا استخدام
  • کاهش هزینه های ناشی از نداشتن تسلط کافی به کامپیوتر
  • افزایش بازدهی و سرعت عمل در انجام کارها
  • کاهش اشتباهات در انجام امور دفتری

دورهicdlدر تبریز فنی حرفه ای یا همون آموزش کامپیوتر با مهارتهای هفتگانه که در آموزشگاه پارسیان برگزار می شود.ICDLیا مهارت های هفتگانه آی سی دی ال یک گواهینامه با کیفیت بالا است که در سطح بین المللی اعتبار دارد. به همین دلیل یکی از اصلی ترین دوره های آموزشicdlدر تبریز است که شما را با مهارت های هفتگانه آشنا می‌کند.

آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر در تبریز

این دوره‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهند تا با مباحث مختلف مرتبط با کامپیوتر آشنا شوند و توانایی‌های لازم برای استفاده بهینه از فناوری‌های اطلاعاتی را در محیط‌های مختلف کسب و کاری به دست آورند.

در این دوره‌ها، شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه‌ای کامپیوتر، آشنایی با سیستم‌عامل‌ها، آشنایی با نرم‌افزارهای متداول مانندMicrosoft Office از جملهWord،Excel،PowerPoint، مهارت‌های ارتباطی و ایمیل‌نویسی، اصول امنیت اطلاعات و مفاهیم کلی برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند.

آموزشگاه پارسیان با ارائه دوره‌ آموزش مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر در تبریز، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازهای فردی و حرفه‌ای خود، مهارت‌های موردنیاز را انتخاب و به طور جامع یاد بگیرند. این دوره‌ها با تدریس تخصصی و مدرن از اساتید مجرب، به ارتقاء سطح دانش و مهارت شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا به عنوان فردی متخصص و با توانمندی‌های فنی قوی در دنیای دیجیتال به عملکرد بهتر و کارآمدتر در حوزه‌های مختلف دست یابند.

در آموزشگاه پارسیان تبریز، شما می‌توانید با شرکت در دوره هایICDL، مهارت های خود را در زمینه‌هایی مانند پردازش متن، صفحه گسترده، ارائه الکترونیکی و غیره ارتقا دهید. این دوره ها توسط مدرسان مجرب و با استفاده از امکانات به روز ارائه می‌شوند.

همچنین، آموزشگاه پارسیان تبریز دوره های فتوشاپ در تبریز را نیز در برنامه های آموزشی خود دارد. فتوشاپ به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش تصویر، به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک طراح حرفه ای، مهارت های خود را در زمینه ویرایش و خلق تصاویر گرافیکی بالا ببرید.

با شرکت در دوره هایICDLو فتوشاپ در آموزشگاه پارسیان تبریز، می‌توانید گام بلندی به سوی موفقیت در حرفه خود بردارید. پس بدون تأخیر، خود را برای کسب این مهارت ها آماده کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی