تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 11:14
کد خبر : 3452

فروش تخصصی لوازم یدکی جک در بازار

فروش تخصصی لوازم یدکی جک در بازار

لوازم یدکی جک، در نمایندگی‌ها و مراکز فروش قطعات خودروهای خارجی، به وفور یافت می شود. بسیاری از افرادی که جک سوار هستند، خوب می دانند که استفاده از هر لوازم یدکی برای جک، نمیتواند سلامت خودرو را تضمین کند. خودروی جک مانند هر خودروی خارجی دیگر، به صورت دوره ای، نیازمند تعمیر و تعویض

لوازم یدکی جک، در نمایندگی‌ها و مراکز فروش قطعات خودروهای خارجی، به وفور یافت می شود. بسیاری از افرادی که جک سوار هستند، خوب می دانند که استفاده از هر لوازم یدکی برای جک، نمیتواند سلامت خودرو را تضمین کند. خودروی جک مانند هر خودروی خارجی دیگر، به صورت دوره ای، نیازمند تعمیر و تعویض قطعات یدکی است. فروش این قطعات در نمایندگی های مجاز و مورد تایید کرمان موتور انجام می شود. اگر به دنبال تهیه لوازم یدکی جک اصلی هستید، حتما، خرید خود را از این نمایندگی ها انجام دهید. تهیه این قطعات در بازار به شکل فیک و تقلبی و یا قاچاق، فقط سلامت خودرو را به خطر می اندازد.

اگر دوست دارید در مورد فروش تخصصی لوازم یدکی جک در بازار بیشتر بدانید و اطلاعات خود را در زمینه شناخت قطعات اصلی و خرید ارزان قیمت آنها، بالاتر ببرید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

کیفیت لوازم یدکی جک در نمایندگی‌های ایران

لوازم یدکی جک، شامل موارد متعددی می شود که از آن جمله می‌توان موارد زیر را نام برد:

·        قطعات موتوری جک

·        قطعات بدنه

·        قطعات مربوط به گیربکس

·        لوازم مصرفی

·        لوازم تزئینی

·        قطعات جلوبندی

برخی از این قطعات، باید به شکل دوره ای تعویض شوند. یعنی بعد از گذشت چند کیلومتر مشخص شده، این لوازم باید جایگزین شوند. اگر هم یک خودرو جک دچار حادثه شود، باید برخی از لوازم، تعمیر یا تعویض شوند که در این صورت، لوازم یدکی جک اصلی، باید جایگزین قبلی‌ها شوند. لوازم یدکی جک شرکتی، همگی طبق استانداردهای لازم تولید و عرضه می‌گردند. لذا خرید آنها به شدت توصیه می‌شود.

وارد کننده قطعات جک، دو نوع قطعه وارد می کند که هر دو شبیه هم هستند ولی یکی به صورت اصلی و اورجینال است و یکی کاملا مشابه و تقلبی است. لوازم یدکی جک، باید به صورت اصلی خریداری و مصرف شوند. گاهی، وجود یک قطعه غیر اصل و فیک در کنار سایر قطعات اصلی خودرو، می تواند تا حد بسیار زیادی، آسیب زننده باشد.

خودروی جک، مانند تولیدات داخل کشور نیست که بتوان در کنار قطعات اصلی، از قطعات تقلبی هم استفاده کرد و اتفاق خاصی برای آن رخ ندهد. اگرچه این کار حتی برای محصولات داخلی هم آسیب رسان است و نباید انجام شود. بهتر است لوازم یدکی جک به صورت اصل و از نمایندگی‌های مجاز خریداری شود.

تهیه قطعات و لوازم یدکی اصلی خودرو جک

لیست قیمت قطعات کرمان موتور، با لیست قطعاتی که در بازار به شکل فیک و تقلبی ارائه می شود، زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند. تهیه قطعات و لوازم یدکی اصلی خودرو جک، باید از نمایندگی‌های مجاز و اصلی خریداری شوند. اگر شما صاحب یک خودروی جک هستید، بهتر است این را در نظر داشته باشید که خرید وسایل و قطعات یدکی این خودرو، نباید از بازار قاچاق صورت بگیرد. اکثر اجناسی که در بازار قاچاق لوازم یدکی خودرو به فروش می رسند، تقلبی و فیک هستند. شاید در لحظه اول متوجه تقلبی بودن آن نشوید اما در نهایت، وقتی قرار است استفاده کنید، متوجه خواهید شد که این قطعات، تقلبی بوده و چیزی جز ضرر مالی برای شما، در پی نخواهند داشت.

لوازم یدکی جک s5 یا هر نوع دیگری از خودروی جک، در نمایندگی های مجاز کرمان موتور به فروش می رسند. اگر از این نمایندگی ها خرید کنید، مطمئنا جنی اصل و اورجینال به شما تحویل می دهند. در ضمن، روی هر قطعه، گارانتی و ضمانت سلامت ارائه می گردد که روی هیچ قطعه تقلبی وجود ندارد.

 

فروش تخصصی لوازم یدکی جک در بازار

قطعات اصلی جک بخریم یا مشابه؟

لوازم جک در بازار داخل کشور، به ۳ شکل وجود دارند. برخی از قطعات، کاملا فیک و تقلبی هستند. این وسایل و قطعات، همگی از طریق روش های غیر قانونی وارد کشور شده اند و به وفور در مغازه های لوازم یدکی به فروش می رسند. طبیعی است که استفاده از این لوازم، نه تنها کار شما را راه نمی اندازد، بلکه موجب خراب شدن و آسیب دیدگی سایر قطعات خواهند شد.

برخی دیگر از قطعات جک یا هر خودروی خارجی دیگر، ممکن است در داخل یا حتی سایر کشورها تولید شوند اما قطعات اصل نیستند. این قطعات را به عنوان قطعات غیر اصل ولی با کیفیت، در بازار می شناسند. استفاده از این قطعات، خیلی بهتر از قطعات تقلبی است اما باز هم نمی توانند جای قطعه اصلی را بگیرند.

دسته سوم، قطعات اصلی و شرکتی هستند. لوازم یدکی جک، در کشور سازنده یعنی چین، به شکل کاملا اصل و اورجینال تولید می شوند و بعد از وارد شدن به کشور، در نمایندگی های مجاز قطعات، به فروش می رسند. استفاده از لوازم یدکی جک اصلی، عمر سایر قطعات را نیز بالاتر می برد.

شاید تصور کنید که بعد از تحریم بین المللی ایران، لوازم یدکی خودروی جک هم وارد کشور نمی شود. اما کاملا اشتباه می کنید. زیرا خودروی جک، یک خودروی کاملا چینی است و قطعات اصلی آن، وارد کشور می شود و می توانید به راحتی از نمایندگی های اصلی، خرید کنید.

 

فروش تخصصی لوازم یدکی جک در بازار

خرید ارزان قیمت لوازم یدکی جک

همکاری ایران و کشور چین در تولید و فروش خودروی جک و سایر محصولات چینی، روز به روز بیشتر می شود. علاوه بر جک، خودروی شاسی بلند kmc را هم باید به این محصولات اضافه کرد. در حال حاضر، لوازم یدکی kmc و جک، در فروشگاه‌ها و نمایندگی های مجاز کرمان موتور، به فروش می رسند و می توان آنها را با قیمت اصلی، خریداری کرد. اما چیزی که برای مصرف کنندگان نهایی، از اهمیت بالاتری برخوردار است، قیمت لوازم یدکی است.

لوازم یدکی جک و کی ام سی، با قیمت مصوب به فروش می رسند. اما با این حال، می توان آن قطعات را به شکل ارزان تر هم تهیه کرد. اگر خرید لوازم یدکی جک از فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی انجام شود، شامل تخفیفات خوبی خواهد شد. به علاوه این که در هزینه های رفت و آمد، صرفه جویی خوبی به عمل می آید.

و کلام آخر

خرید لوازم یدکی جک، باید از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری که نمایندگی اصلی هستند و اجناس اورجینال پخش میکنند، تهیه و خریداری شوند. استفاده از این لوازم، نه تنها مشکل خودرو را برطرف می کند، بلکه می تواند سلامت خودرو و سایر قطعات را هم تضمین کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی