تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 8:06
کد خبر : 1036

آشنایی با پلاپینگ مو و روش انجام پلاپینگ مو در خانه

آشنایی با پلاپینگ مو و روش انجام پلاپینگ مو در خانه

پلاپینگ مو یک روش که برای حجم‌دار کردن موها استفاده می‌شود. در این روش، موها با استفاده از یک ابزار خاص به صورت نرم و از ریشه به بالا پلاپ شده و حجم زیادی به آن‌ها اضافه می‌شود. این روش به طور گسترده در صنعت زیبایی استفاده می‌شود و می‌تواند به حجم دادن به موهای

پلاپینگ مو یک روش که برای حجم‌دار کردن موها استفاده می‌شود. در این روش، موها با استفاده از یک ابزار خاص به صورت نرم و از ریشه به بالا پلاپ شده و حجم زیادی به آن‌ها اضافه می‌شود. این روش به طور گسترده در صنعت زیبایی استفاده می‌شود و می‌تواند به حجم دادن به موهای باریک و کم حجم کمک کند.

برای انجام پلاپینگ مو در خانه، می‌توانید از محصولات خاصی مانند “پلاپر” استفاده کنید که در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی ارائه می‌شود. روش انجام پلاپینگ مو با استفاده از پلاپر به شرح زیر است:

موهای خود را به طور کامل شستشو داده و خشک کنید.
با استفاده از پلاپر، موهای خود را از ریشه به بالا پلاپ کنید. برای این کار، پلاپر را از ریشه مو در برابر پوست قرار داده و به آرامی در حالت عمودی به سمت بالا بکشید. این عمل را برای تمام موهای سرتان تکرار کنید.
پس از اتمام پلاپینگ، می‌توانید موهای خود را با یک اسپری حالت دهنده ثابت کنید تا حجم بهتری به آن‌ها اضافه شود.

قبل از انجام پلاپینگ مو در خانه، بهتر است از راهنمایی یک پاروکسیست یا آرایشگر حرفه‌ای استفاده کنید تا خطرات مربوط به این روش را درک کنید و از ابزارهای مناسب و درست استفاده کنید. همچنین، باید به خاطر داشته باشید که انجام پلاپینگ مو برای مدت طولانی و به صورت مداوم ممکن است باعث آسیب به موها و پوست سر شود، بنابراین بهتر است از این روش به صورت محدود و دوره‌ای استفاده کرد.

 پلاپینگ مو برای موهای خشک و شکننده مناسب است؟

برای موهای خشک و شکننده، انجام پلاپینگ مو ممکن است باعث آسیب به موها شود. در حقیقت، پلاپینگ مو موجب ایجاد تنش در موها می‌شود و این تنش ممکن است باعث شکنندگی و آسیب به ساختار موها شود، به ویژه اگر موهای شما در حالت خشک و شکننده باشند. بنابراین، برای موهای خشک و شکننده، بهتر است از روش‌های دیگر برای حجم‌دار کردن موها استفاده کنید، مانند استفاده از شامپو و روغن‌های حالت دهنده مو.

اگر با این حال مایل به انجام پلاپینگ مو برای موهای خشک و شکننده هستید، بهتر است از محصولات حالت دهنده و مرطوب کننده مانند روغن‌های آرگان و شیره عسل قبل از انجام پلاپینگ مو استفاده کنید تا موهایتان مرطوب و نرم شوند. همچنین، پلاپینگ مو را برای مدت کوتاهی و به صورت محدود انجام دهید و از ابزارهای مناسب و درست استفاده کنید تا آسیب به موها و پوست سرتان کمتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی