تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 9:12
کد خبر : 1324

آموزش ساخت کیسه بوکس با وسایل بدون استفاده در خانه

آموزش ساخت کیسه بوکس با وسایل بدون استفاده در خانه

برای ساخت کیسه بوکس با وسایل بدون استفاده از مواد خاص، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید: مواد لازم: جعبه کاغذی خالی بزرگ کاغذ روغنی یا کاغذ مجله چسب مایع قیچی مداد و خودکار رول ماسکین طریقه‌ی ساخت: ابتدا جعبه کاغذی خالی را باز کنید و از بین بردن مواد داخلی آن اطمینان حاصل کنید.

برای ساخت کیسه بوکس با وسایل بدون استفاده از مواد خاص، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

مواد لازم:

جعبه کاغذی خالی بزرگ
کاغذ روغنی یا کاغذ مجله
چسب مایع
قیچی
مداد و خودکار
رول ماسکین

طریقه‌ی ساخت:

ابتدا جعبه کاغذی خالی را باز کنید و از بین بردن مواد داخلی آن اطمینان حاصل کنید.
اندازه‌ی کاغذ روغنی یا کاغذ مجله را با استفاده از جعبه کاغذی که قصد دارید کیسه بوکس را با آن بپوشانید، تعیین کنید.
با استفاده از قیچی، کاغذ روغنی یا کاغذ مجله را به اندازه‌ی تعیین شده ببرید.
بر روی کاغذ روغنی یا کاغذ مجله، یکی از سوی‌ها را با چسب مایع پوشانده و آن را به داخل جعبه کاغذی قرار دهید. آن را به صورتی قرار دهید که سویی که با چسب پوشانده شده است، به داخل جعبه قرار گرفته باشد.
با استفاده از مداد و خودکار، سایر سوی‌های کاغذ روغنی یا کاغذ مجله را برش دهید و آن‌ها را به اندازه‌ی صحیح برش دهید.
با استفاده از چسب مایع، باقی مانده‌ی سوی‌های کاغذ روغنی یا کاغذ مجله را به داخل جعبه کاغذی چسبانید. حواستان به این نکته باشد که کاغذ را به‌صورتی قرار دهید که سویی که با چسب پوشانده شده است، به داخل جعبه قرار گرفته باشد.
برای زیبایی کیسه بوکس، می‌توانید با استفاده از رول ماسکین، سطح بیرونی کیسه بوکس را پوشانده و آن را تزیین کنید.
حالا کیسه بوکس شما آماده است. می‌توانید از آن برای نگهداری از انواع مختلف از لوازم و وسایل استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بسته به نوع کاغذی که استفاده می‌کنید، ممکن است کیسه بوکس شما مقاومت کمتری داشته باشد. برای افزایش مقاومت کیسه بوکس، می‌توانید از کاغذی با ضخامت بیشتر استفاده کنید.

شما می‌توانید از روش‌های مشابه برای ساخت جعبه کاغذی استفاده کنید. در واقع، بسته به نیاز و میزان زمان و ابزارهایی که در دسترس دارید، می‌توانید از روش‌های مختلفی برای ساخت جعبه کاغذی استفاده کنید. در زیر چند روش مختلف برای ساخت جعبه کاغذی را شرح خواهیم داد:
روش ساده با استفاده از یک برگه‌ی کاغذ: برای ساخت جعبه کاغذی با استفاده از یک برگه‌ی کاغذ، ابتدا برگه‌ی کاغذ را به دو نیمه تقسیم کنید. سپس هر یک از نیمه‌های کاغذ را بر روی یکدیگر قرار دهید و آن‌ها را به صورتی که یکی از سوی‌های آن‌ها با یکدیگر هم‌راستا باشند، تا به شکل یک مستطیل بزرگتر تبدیل شوند. سپس سه ردیف از هر یک از اضلاع مستطیل را حدود ۲ سانتی‌متری برش دهید و آن‌ها را به داخل مستطیل تا قسمت وسط آن، بچرخانید. سپس سه ردیف دیگر را نیز با همین روش برش دهید. سپس اضلاع را با چسب چسبانید و جعبه کاغذی خود را ساخته‌اید.
روش ساده با استفاده از دو برگه‌ی کاغذ: برای ساخت جعبه کاغذی با استفاده از دو برگه‌ی کاغذ، ابتدا دو برگه‌ی کاغذ را با هم‌راستا قرار دهید. سپس یکی از اضلاع آن را به اندازه‌ی نیمه‌ی طول یک ضلع برش دهید. سپس این برگه را به شکل یک مستطیل بزرگتر تبدیل کنید. برگه‌ی دیگر را نیز به همین روش به شکل یک مستطیل بزرگتر تبدیل کنید. سپس یکی از مستطیل‌ها را داخل دیگری قرار دهید و سه ردیف از هر یک از اضلاع مستطیل‌ها را برش دهید و آن‌ها را به داخل مستطیل تا قسمت وسط آن بچرخانید. برای پایان دادن به ساخت جعبه کاغذی، اضلاع را با چسب چسبانید.
روش پیچیده‌تر با استفاده از ۶ برگه‌ی کاغذ: برای ساخت جعبه کاغذی با استفاده از ۶برگه‌ی کاغذ، ابتدا هر یک از برگه‌ها را به یک مربع بزرگتر از همان برگه تبدیل کنید. سپس یکی از اضلاع هر یک از مربع‌ها را به اندازه‌ی نیمه‌ی طول یک ضلع برش دهید. سپس هر یک از مربع‌ها را به شکل یک مستطیل بزرگتر تبدیل کنید. سپس دو مستطیل را به هم چسبانده و مستطیل حاصل را به دو نیمه تقسیم کنید. سپس اضلاع هر یک از نیمه‌های مستطیل را به اندازه‌ی نیمه‌ی طول یک ضلع برش دهید و آن‌ها را به داخل مستطیل تا قسمت وسط آن بچرخانید. سپس دو مستطیل دیگر را هم به همین روش ساخته و به مستطیل اول چسبانید. سپس دو مستطیل دیگر را به همین روش ساخته و به مستطیل حاصل از قبل چسبانید. در نهایت، اضلاع جعبه کاغذی خود را با چسب چسبانید تا جعبه کاغذی خود را ساخته باشید.

با توجه به اینکه هر یک از روش‌های فوق، به ترتیب سادگی و پیچیدگی هستند، می‌توانید روشی را که برای شما مناسب‌تر است، انتخاب کنید. همچنین، شما می‌توانید با تغییر سایز و شکل برگه‌ها و تعداد برش‌هایی که در آن‌ها قرار می‌دهید، جعبه کاغذی خود را به شکل دلخواه ساخته و آن را تزیین کنید.

ساخت کیسه بوکس

ساخت کیسه بوکس در خانه

آموزش ساخت کیسه بوکس

درست کردن کیسه بوکس

ساخت وسایل بوکس در خانه

آموزش درست کردن کیسه بوکس

روش ساخت کیسه بوکس در خانه

روش درست کردن کیسه بوکس

ساخت کیسه بوکس خانگی

چطوری کیسه بوکس درست کنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی