تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 16:51
کد خبر : 214

بازی های کامپیوتری و نکات آموزنده ای که برای نوجوانان درعصر جدید دارند

بازی های کامپیوتری و نکات آموزنده ای که برای نوجوانان درعصر جدید دارند

بازی‌های کامپیوتری یک نوع بازی ویدئویی هستند که شامل دو بعدی و سه بعدی، استراتژیک، ماجراجویی، ورزشی، مسابقه‌ای، شبیه‌سازی و مستند است. این بازی‌ها در کامپیوتر اجرا می‌شوند و بیشتر توسط شرکت‌های نرم‌افزاری طراحی و تولید می‌شوند. بازی‌های کامپیوتری به دلیل تنوع، پرطرفداری و ساعت‌ها سرگرمی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بسیار محبوب هستند.

بازی‌های کامپیوتری یک نوع بازی ویدئویی هستند که شامل دو بعدی و سه بعدی، استراتژیک، ماجراجویی، ورزشی، مسابقه‌ای، شبیه‌سازی و مستند است. این بازی‌ها در کامپیوتر اجرا می‌شوند و بیشتر توسط شرکت‌های نرم‌افزاری طراحی و تولید می‌شوند. بازی‌های کامپیوتری به دلیل تنوع، پرطرفداری و ساعت‌ها سرگرمی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بسیار محبوب هستند. این بازی‌ها معمولا در فرمت‌های CD، DVD، و استیم موجود و قابل دانلود و نصب به راحتی در دسترس می‌باشد. با داشتن یک کامپیوتر و نصب بازی مورد نظر، کاربران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز از این بازی‌ها لذت ببرند.

با توجه به شرایط مختلف، می‌توان بازی‌هایی را برای نوجوانان پیشنهاد داد که هم سرگرم کننده و هم نکات آموزشی دارند. در ادامه، نام چند بازی این چنینی ذکر شده است:

Minecraft: یک بازی پرطرفدار که امکان ساخت بلوکی و دارای جهانی باز است. بازیکنان می‌توانند در ساخت و ساز، جنگ و بقا در جهان ورزش کنند و در همین راستا از تجربه و ثبات روحی بهره‌مند شوند.

Civilization VI: یک بازی استراتژیک که با گسترش فضای جغرافیایی، ارتقاء فرهنگ و مذاکرات با دیگر کشورها می‌توانید برای پیروزی کشور خود تلاش کنید.

Life is Strange: یک بازی ماجراجویی است که به شما اجازه می‌دهد تا در شخصیت دختری به نام ماکس که مبارزه با تنش‌های اجتماعی و روابط راجع به تعلیم و تربیت را تجربه کرده است، برید و در عین حال تصمیم‌گیری‌های پر مخاطره را انجام دهید.

Portal 2: یک بازی معمایی با فرماندهی لیزر و پرتال می‌باشد که در آن به چشم‌انداز فضازمان چشم کرده و با حل چالش‌های مهیج بازی کنید.

Euro Truck Simulator 2: یک بازی ماشین سواری است که شما را به رانندگی کامیون‌های حرفه‌ای با خطرناکی رانندگی حمل‌ونقل بین‌المللی اعتیادی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که پشت فرمان شما باعث شده که از ترافیک خوبی حمایت کنید.

Factorio: این بازی راهی به سمت پیشرفت صنعتی دارد. شما در این بازی باید به مهندسی و ساخت ماشین‌آلات به همراه برق و انرژی بپردازید. بازی به شما کمک می‌کند تا نحوه توزیع و استفاده از منابع را صحیح مدیریت کنید.

Valiant Hearts: پاسخ دهید به سوالات جنگ جهانی اول. داستانی از انسانیت در حین جنگ. در عرض چند دقیقه تاریخی، بازی به شما نشان می‌دهد که جنگ به هیچ وجه بهترین راهکار نیست.

Assassin’s Creed: Odyssey: این بازی مبارزات و ماجراهای قرون وسطی دارد. در این بازی تاریخی، شما به عنوان قهرمانی که به دنبال پیدا کردن خانواده اش گم شده است، با انواع و مختلف از فیگورهای تاریخی و تلاش برای حل معما و مسائل تاریخی دیده خواهید شد.

Kerbal Space Program: این بازی به شما امکان می‌دهد که به عنوان یک مهندس فضایی شروع به راه‌اندازی راکت‌های شما برای خروج از جو زمین کنید. آموزشگاه فاضلاب مشابهی دارد و به شما یاد می‌دهد که چگونه قدرت پرتاب، بار و مشابه آن را صحیح مدیریت کنید.

Cities Skylines: در این بازی شما باید شهری بسازید. برای این کار، باید بخش‌های مختلف شهر مانند آبرسانی، برق و انرژی، زباله‌ها و مترو مدیریت کنید. بازی به شما نشان می‌دهد که توان مدیریت کردن بزرگی را دارید.

Never Alone: این بازی برای آشنایی با فرهنگ قومی آلاسکا طراحی شده است. در این بازی، شما به شکل قهرمان شبح پیری شده از شولانگان دور دو راه رفته و مسیر را با همراهی กร_پایان بازی tokiag lu arktika takuökpermi در قالب ماجراجویی به پایان خواهید رسید.

Age of Empires II: HD Edition: این بازی نظام سیاسی و نظام اقتصادی قرون وسطی را برای شما طراحی کرده است. به عنوان یک امپراطور با امپراتوری خود، شما باید بازار، قلعه، سربازبانک، نفرت، معماری و بهبود کسب و کار خود را انجام دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی