تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 14:49
کد خبر : 3014

بررسی یکی از مکانهای تفریحی در امارات به نقل از وبسایت زندگی در دبی

بررسی یکی از مکانهای تفریحی در امارات به نقل از وبسایت زندگی در دبی

ریورلند دبی طراحی شده است تا جذابیت و فضای یک دهکده فرانسوی قدیمی به همراه یک شهر آمریکایی در دهه ۱۹۵۰ را تداعی کند. همچنین، دهکده ریورلند دبی دارای یک رودخانه زیباست که از مرکز دهکده عبور می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند از تنوع غذاها، کافه ها ، فروشگاه‌ها و امکانات سرگرمی لذت ببرند. این دهکده به مناطق

ریورلند دبی طراحی شده است تا جذابیت و فضای یک دهکده فرانسوی قدیمی به همراه یک شهر آمریکایی در دهه ۱۹۵۰ را تداعی کند. همچنین، دهکده ریورلند دبی دارای یک رودخانه زیباست که از مرکز دهکده عبور می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند از تنوع غذاها، کافه ها ، فروشگاه‌ها و امکانات سرگرمی لذت ببرند. این دهکده به مناطق مختلفی تقسیم شده که هرکدام دارای یک تم منحصر به خود است. از جمله دهکده فرانسه، پیاده‌روها، دروازه هند، و شبه‌جزیره. در این مقاله، شما با جنبه‌های این پارک شگفت‌انگیز آشنا خواهید شد.

ریورلند شبیه دهکده‌های قدیمی است که ممکن است در رمان‌های کلاسیک یا رویدادهای تاریخی تصور کرده باشید. این مکان رویایی برای خلق خاطرات فراموش نشدنی برای دوستان و خانواده هاست. برخی از فعالیت‌هایی که می‌توانید در آن انجام دهید شامل اجراهای خیابانی، سرگرمی‌های زنده و انواع رستوران‌هایی است که غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهند. این منطقه اغلب میزبان رویدادها و جشنواره‌های ویژه است، که آن را به مکانی پرجنب و جوش و جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل می‌کند. قابل ذکر است که این دهکده تفریحی یکی از پارک‌های معروف Dubai Parks and Resorts است.

راه دسترسی به دهکده Riverland دبی

روش های مختلفی برای رسیدن به ریورلند وجود دارد، از جمله مترو، اتوبوس، تاکسی. مقرون به صرفه ترین، استفاده از اتوبوس شاتل (سرویس مستقیم) دهکده است:

  1. بوسیله خط قرمز مترو به ایستگاه ابن بطوطه برید (Ibn Battuta Metro station).
  2. از ایستگاه متروی ابن بطوطه سوار اتوبوس دهکده بشید (RTA Shuttle Bus).

جاذبه های دهکده ریورلند Riverland

جاذبه هایی که در این پارک تجربه خواهید کرد:

کافه ها و رستوران ها

انواع غذاها و نوشیدنی ها در ریورلند ، هر سلیقه ای را راضی میکند.

شبه‌جزیره (Peninsula)

بهترین عکس‌ها را در شبه‌جزیره ی ریورلند دبی میتوانید بگیرید. زیرا زیبایی رودخانه‌ای که شما را احاطه کرده را منعکس می‌کند. علاوه بر این، بازتاب معماری قرن نوزدهم را در عکس های شما منعکس می‌کند. هنگام قدم زدن روی پل‌ها، شما فرصت این را خواهید داشت تا نگاهی به فضا و منوهای هر یک از رستوران‌ها هم بیاندازید.

دروازه هند (India Gate)

در دروازه هند، اجراهای هنرمندان آسیایی و ترکیب موسیقی و نمایش دلقک‌ها را تجربه خواهید کرد. مجسمه ها و خانه ها در آن منطقه شما را تسخیر خود خواهند کرد. همچنین، طمع های جدیدی را در رستوران های دروازه هند کشف خواهید کرد.

آمریکای قدیم

قدم زدن روی سنگفرش های دهکده Riverland دبی با سبک آمریکای ۱۹۵۰ سرگرم کننده است. قطعاً این مکان مناسب خانواده‌ و دوستان برای گرفتن عکس‌های منحصر به فرد و لذت بردن از فضای آنجاست.

قرون وسطا

در میان معماری تاریخی قرون وسطا در دهکده فرانسوی راه بروید. ساختمان های دهکده اروپای اواخر قرن ۱۶۰۰ را نمایش می‌دهد و باز هم کافه ها و رستوران های فضای باز را هم در کنار آن برای استراحت خواهید یافت.

منبع: وبسایت زندگی در دبی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی