تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 12:02
کد خبر : 2037

راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال | Frederic Malle

راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال | Frederic Malle

چکیده : در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن معرفی عطر های برند فردریک مال نکاتی را به منظور راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال برای شما معرفی کنیم.   در صورتی که شما از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به عطرها دارید و یا اینکه قصد خرید عطرهای با کیفیت دارید،

چکیده : در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن معرفی عطر های برند فردریک مال نکاتی را به منظور راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال برای شما معرفی کنیم.

 

در صورتی که شما از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به عطرها دارید و یا اینکه قصد خرید عطرهای با کیفیت دارید، حتما تاکنون نام عطر های برند فردریک مال را شنیده‌اید. در واقع فردریک مال یکی از مشهورترین عطرسازان و بنیان گذارEditions de Parfums Frederic Malle به عنوان یک خط عطر لوکس است که از سال ۲۰۰۰ تا امروز توانسته نظر بسیاری از افراد در سراسر جهان را به خود جذب کند.

جالب است بدانید که عطر های برند فردریک مال به دلیل اینکه وی بر روی اهمیت دیدگاه هنری و همچنین به کار بردن مواد با کیفیت بالا تاکید دارد، بسیار شناخته شده‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن معرفی این برند و عطرهای آن، نکاتی را به منظور راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال برای شما معرفی کنیم.

فلسفه فردریک مال 

در ابتدا و پیش آشنا کردن شما با نکات راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال، قصد داریم اطلاعات جالبی در مورد فلسفه فردریک مال را برای شما شرح دهیم. فردریک مال بر این عقیده بود که ساخت و تولید عطر یک کار هنری و عطرساز یک هنرمند است. این هنرمند همان طور که بیان کردیم به صورت جدی بر استفاده کردن از مواد با کیفیت بالا و اجازه دادن به دیدگاه هنرمند دیدن عطرسازان برای ساخت عطر تاکید می‌کند.

همچنین وی به صورت مداوم عطرسازان را تشویق می‌کند تا ریسک را بپذیرند و عطرهای غیر معمول و جسورانه تولید کنند. می‌توان گفت که عطرهای این برند به دلیل پیچیدگی و عمقی که دارند، شناخته شده‌اند. فردریک مال باور دارد که یک عطر همانند یک قطعه موسیقی باید دارای لایه‌های متعددی باشد و در طول زمان تکامل یابد. لازم است بدانید که عطرهای این برند دارای ماندگاری بالایی هستند و می‌توانند بالای ۱۲ ساعت بر روی پوست بمانند.

عطر های برند فردریک مال 

جالب است بدانید که عطر های برند فردریک مال دارای تنوع بسیار بالایی هستند. به عبارتی بهترEditions de Parfums Frederic Malle دارای بیش از ۳۰ عطر است که هر یک از آن‌ها توسط یک عطرساز مختلف ساخته شده‌اند. از جمله محبوب‌ترین این عطرها می‌توان به Portrait of a Lady اشاره کرد که توسط Dominique Ropion ساخته شده و یا یک عطر تند و گلی با نت‌های بسیار جالب گل رز و دارچین Musc Ravageur که با کمک Maurice Roucel به تولید رسیده است. همچنین از دیگر جالب‌ترین عطرها می‌توان به عطر گرم و حسی با نت‌های مشک و وانیل‌دار اشاره کرد که به نام Carnal Flower و توسط Dominique Ropion تولید شده است و دارای بوی بسیار شیرین گل تیوبروز و نارگیل است.

۴نکته‌یکلیدیکهبایدقبلازخریدعطرهایبرندفردریکمالبدانید

برای اینکه بتوانید از بین انواع عطر های برند فردریک مال مناسب‌ترین نوع و همچنین اصل آن را خریداری کنید، در ادامه قصد داریم نکاتی مهم را برای شما شرح دهیم‌.

  • اهمیت غلظت روغن عطر 

غلظت روغن عطر در هر عطری نشان دهنده مدت ماندگاری عطر روی پوست شما است. با وجود اینکه هر برندی میزان غلظت روغن عطر را بر اساس استانداردهای خود مشخص می‌کند اما لازم است توجه کنید که عطر های برند فردریک مال عمدتا دارای میزان مناسبی روغن عطر هستند و ماندگاری بالایی دارند و یا به عبارتی می‌توانند برای مدت بالایی بر روی پوست بمانند. البته این مورد برای تشخیص تقلبی و اصل بودن عطر نیز می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کمک کند. به عبارتی دقیق‌تر به هنگام خرید عطر باید توجه کنید در صورتی که عطر برای مدت زیادی باقی نماند پس احتمالا شما در حال خرید جنس فیک هستید.

 

راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال | Frederic Malle

  • رایحه‌ی مورد علاقه شما چیست؟ 

همان طور که بیان کردیم عطر های برند فردریک مال در انواع رایحه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند و به عبارتی شما با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید نوع مورد علاقه خود را پیدا و خریداری کنید. اما به هر صورت اگر در زمینه انتخاب عطر کاملا تازه‌کار هستید پیشنهاد می‌کنیم با توجه به رایحه‌هایی که در زندگی خود از آن‌ها لذت می‌برید (مثل رایحه قهوه و یا گل رز)، فکر کنید و بر همین اساس انتخاب کنید. البته شما می‌توانید از هر نوع رایحه‌ای که مورد پسندتان است، کمک بگیرید. برای مثال به رایحه شامپوی نارگیل خود فکر کنید و یا بوی یک نوشیدنی که به آن علاقه دارید. شما همچنین می‌توانید با دقت به بوی کاج و یا گیاهان فکر کنید. این امر می‌تواند برای شروع و انتخاب از بین تنوع بالای عطرهای این برند به راحتی دست به انتخاب زنید.

  • کجا چه عطری بزنم؟ 

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال قصد داریم به آن اشاره کنیم این است که به کجا چه عطری می‌خواهید بزنید؟ همواره به این موضوع فکر کنید که قصد دارید عطر را برای چه مکانی استفاده کنید. دقت کنید که عطرهای گرم Frederic Malle همراه با نت‌های ترش و شیرین، اغلب برای مهمانی‌های شبانه و یا خارج از منزل نسبت به محیط‌های اداری مناسب هستند. از جهتی دیگر به کار بردن عطر گل‌های سبک و یا مرکبات در محیط‌‌های حرفه‌ای و یا اداری می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. با این وجود توصیه می‌شود که شدت و یا ملایمت عطر مورد نظر خود را در نظر بگیرید، چرا که استفاده از رایحه‌های بسیار تند و سنگین در محیط‌های اداری و یا رسمی چندان مناسب بنظر نمی‌رسند.

  • توجه به نت عطر برای انتخاب رایحه‌ی مورد علاقه 

به طور کلی رایحه مرکبات از جمله گزینه‌های جذابی هستند که دارای نت‌های برگرفته شده از لیمو، پرتقال و یا دیگر میوه‌ها هستند. بنابراین در صورتی که تمایل دارید عطر های برند فردریک مال بهاری و یا تابستانی را خریداری کنید، آن‌هایی را انتخاب کنید که دارای نت‌های مرکبات باشند. نت‌هایی با عطر گل‌ها از دیگر پرطرفدارترین عطر های برند فردریک مال هستند چرا که حس رمانتیک همراه با رایحه شیرین و ملایمی دارند. به طور کلی پرفیوم‌ها عمدتا از ترکیبات رایحه گل رز، زنبق، یاس و اسطوخودوس تولید می‌شوند. همچنین برخی پرفیوم‌های مردانه در نت میانی خود دارای شکوفه پرتقال هستند.

 

راهنمای خرید عطر های برند فردریک مال | Frederic Malle

نتیجه‌گیری 

فردریک مال با رویکرد بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد توانست این صنعت را به طور کلی تغییر دهد. وی موجب شد هنر به ساخت و تولید عطر بازگردانده شود و این امکان را برای عطرسازان فراهم کرد تا بدون هیچ گونه محدودیتی در زمینه بازاریابی و یا هزینه عطر خود را بسازند. عطرهای فردریک مال به دلیل رایحه‌های خاص، جسور و غیر معموی بودن آن‌ها بسیار شناخته شده‌اند. امیدواریم شما نیز با توجه به نکات ارائه شده در این مطلب بتوانید به راحتی از بین تنوع بالا اقدام به انتخاب و خرید عطر از برند فردریک مال کنید.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی