تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 12:34
کد خبر : 2973

سفارش تاج گل ترحیم از آنام فلاور

سفارش تاج گل ترحیم از آنام فلاور

چکیده : آنام فلاور معتبرترین فروشگاه اینترنتی در تهران برای سفارش تاج گل ترحیم در انواع مدل و انواع تاج گل ترحیم با بهترین کیفیت و قیمت برای تسلیت به عزیزانتان هیچ چیز بهتر از هدیه دادن گل نمی‌تواند تسکین بخش باشد‌.در واقع گل‌ها نماد آرامش پاکی، صلح و زیبایی هستند. اگر بتوانید به افرادی

چکیده : آنام فلاور معتبرترین فروشگاه اینترنتی در تهران برای سفارش تاج گل ترحیم در انواع مدل و انواع تاج گل ترحیم با بهترین کیفیت و قیمت

برای تسلیت به عزیزانتان هیچ چیز بهتر از هدیه دادن گل نمی‌تواند تسکین بخش باشد‌.در واقع گل‌ها نماد آرامش پاکی، صلح و زیبایی هستند. اگر بتوانید به افرادی که داغدار شده‌اند، گل هدیه دهید، مطمئناً آنها را خوشحال کرده و ناخودآگاه این حس آرامش را به آنها انتقال می‌دهید. در این بخش قصد داریم که در مورد سفارش تاج گل ترحیم صحبت کنیم و راجع به این تاج گل‌ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم تا کارتان برای خرید راحت‌تر باشد. در نهایت تاج گلی را انتخاب کنید که زیبایی آن نسبت به بقیه تاج گل‌ها کاملاً مشهود است.

تاج گل مناسب برای مراسم ترحیم

خرید تاج گل یکی از رسم‌های قدیمی ایرانیان است که برای تبریک یا تسلیت از آن استفاده می‌کنند. تاج گل برای مراسم ترحیم یک محصول کاملاً زیبا، شکیل، ارزشمند و محترمانه برای عرض تسلیت است. اگر تا بحال در مراسم ترحیم شرکت کرده باشید، تاج گل‌ها را کنار در مسجد دیده‌اید. معمولاً آنها را روی یک پایه یا استندی طراحی می‌کنند که جلوه بیشتری کند. از این تاج گل‌ها برای مراسم تشییع جنازه هم استفاده می‌کنند و در کل ایران هم یک روش رایج و مرسوم است. البته حتی در نقاط دیگر دنیا هم برای تسکین غم و درد اطرافیان و عرض تسلیت هم استفاده می‌کنند.

گل‌های مناسب تاج گل ترحیم

قبل از اینکه سفارش تاج گل ترحیم را بدهید، باید بدانید که چه گل‌هایی برای این مراسم گزینه مناسبی هستند.

معمولاً تم و رنگ اصلی این گل‌ها باید سفید و سبز باشد. گل‌هایی از جمله داوودی، زنبوری، لیلیوم، گلایول، ژربرا و آنتوریوم برای این نوع تاج گل‌ها مناسب هستند. گل‌هایی از جمله فرزیا، ارکیده، لیسنتوس و آلسترومریا نباید در تاج گل ترحیم استفاده شود، چراکه اصلاً مرسوم نیست.

خرید تاج گل ترحیم و نزدیکی شما با فرد مرحوم

 

سفارش تاج گل ترحیم از آنام فلاور

قبل از سفارش تاج گل ترحیم اول باید ببینید که نسبت خانوادگی شما با فرد مرحوم چیست. اگر با او یا اقوامش نسبت نزدیکی دارید و جزو خانواده درجه یک به حساب می‌آیید، تاج گلی که خریداری می‌کنید، باید پرگل‌تر و حجیم‌تر باشد اما اگر جزو خانواده درجه دو یا درجه ۳ هستید، می‌توانید تاج گل را کمی ساده‌تر انتخاب کنید.  معمولا تاج گل‌های ساده‌تر اما شیک‌ برای این افراد گزینه مناسبی است.

اگر هم همکار یا یک دوست خانوادگی هستید، می‌توانید به جای تاج گل‌های خیلی بزرگ از سبد گل ترحیم استفاده کنید. اگر هم اصرار دارید که حتما تاج گل بخرید، تاج گل یک طبقه گزینه مناسبی است که برای سر مزار هم می‌توان از آن استفاده کرد.

معانی رنگ و نوع گل‌ها در تاج گل ترحیم

بالاتر هم گفته شد که معمولاً تاج گل ترحیم رنگ سفید و سبز دارد. البته که شما می‌توانید از گل‌هایی به رنگ‌ دیگر هم استفاده کنید. در حقیقت باید در مورد معانی گل‌ها کمی اطلاعات داشته باشید.

مثلاً اگر گل لیلیوم در تاج گل ترحیم استفاده شود، به معنای محبت و بازگشت خانواده به دوره شادی است. یعنی بعد از این غم بزرگی که سپری کرده‌اند، مطمئناً یک دوره شادی بزرگ در پیش خواهند داشت.

اگر گل رز قرمز خریداری کنید، یعنی احترام، شجاعت و عشق را به اعضای خانواده و فرد متوفی نشان داده‌اید.

گل روز صورتی که در مراسم ترحیم استفاده می‌شود، نشان دهنده فضل، بخشش و نجابت است.

گل رز صورتی کمرنگ هم نشان دهنده همدردی و تسکین است.

وقتی که می‌خواهید تاج گل ترحیم را سفارش دهید، با توجه به سلیقه خودتان و معانی که برایتان توضیح دادیم، می‌توانید آنها را انتخاب کنید. البته باید دقت کنید که یک سری از گل‌ها در بعضی از کشورها بیشتر استفاده می‌شوند. مثلاً در مناطق آسیایی بیشتر به سراغ گل داوودی می‌روند. در کشور خودمان ایران برای مراسم ترحیم گل لیلیوم، شب بو، گلایول، داوودی و مریم جزو گل‌های رایجی است که برای تسلیت استفاده می‌کنند.

نکته مهم‌تر اینجاست گل‌هایی که ساقه آنها بلندتر است و ارتفاع بیشتری دارند، مثل گلایل و شب بو باید در مرکز تاج گل قرار بگیرند که حتما گل فروشی مدنظر این قوانین را رعایت خواهند کرد..

دسته‌بندی گل‌ها از لحاظ رنگ هم قابل توجه است:

اگر گل سفید به عزیزانتان هدیه دهید (فرقی ندارد که نوع گل چه چیزی باشد)، در هر صورت رنگ سفید نشان دهنده احترام و صلح است. همچنین نماد سکوت، معصومیت، پاکی و فروتنی است.

گل‌هایی با رنگ آبی نشان دهنده آرامش و آسایش است.

گل زرد نماد شادی بخش و سلامتی است.

گل قرمز هم برای مراسم تشییع جنازه در بعضی از ادیان استفاده می‌شود که به معنای عشق و محبت است.

نکات مهم برای سفارش تاج گل ترحیم

زمانی که قصد سفارش تاج گل ترحیم را دارید، یک سری نکات را باید در نظر داشته باشید. اگر شما به مراکز حرفه‌ای مانند آنام فلاور مراجعه کنید، آنها به اندازه کافی در این زمینه تجربه و تخصص دارند تا بتوانند شما را راهنمایی کنند. نکاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در آنام فلاور رعایت می‌شود و چه بهتر که شما هم از قبل آنها را بدانید.

  • اگر می‌خواهید تاج‌ گل شما شکیل‌تر و جذاب‌تر باشد، سعی کنید به تراکم گل‌ها توجه داشته باشید. اینکه تاج گل به شکل پرپشت و حجیم چیده شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه آنام فلاور سعی می‌کند بهترین گل آرایی را برایتان انجام دهد و چینش به گونه‌ای باشد که به پرترین حالت ممکن جلوه کند.
  • نکته بعدی اینجاست که گل‌ها باید کاملاً تر و تازه باشند. اگر از گل‌های روز بازار استفاده نکنید، به اندازه کافی طراوت در تاج گل مشاهده نمی‌شود. در نتیجه هر کسی که تاج گل ترحیم را ببیند، متوجه می‌شود که شما تاج گل ارزان قیمت و بی‌کیفیت با گل‌های پژمرده خریداری کرده‌اید. پس حتماً تاکید کنید که از تازه‌ترین گل‌ها استفاده شود.
  • حمل و نقل این گل‌ها باید با استفاده از خودروهای مخصوص باشد. با انجام این کار خیالتان راحت است که آسیبی به آن وارد نمی‌شود.
  • اگر هم می‌خواهید از آنام فلاور خرید کنید، خوشبختانه این امکان را دارید که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش را بدون هیچ آسیبی تحویل بگیرید.

تاج گل ترحیم برای مسجد یا منزل؟

بستگی به خودتان دارد که می‌خواهید تاج گل را به منزل بفرستید یا مسجد؛ اما اگر بخواهیم در مورد این صحبت کنیم که کدام یک مرسوم‌تر است، باید گفت که مسجد گزینه بهتری است. تاج گل معمولاً در قسمت ورودی مسجد جلوه بهتری دارد اما به هر حال اگر شرایطش را ندارید، می‌توانید آن را به درب منزل خانواده متوفی هم بفرستید.

نوع دیگری از تاج گل‌ وجود دارد که حتما باید در محیط قبرستان و بالای سر قبر قرار داده شود. البته تزیین و چیدمان هر کدام متفاوت است و در نتیجه زمانی که می‌خواهید سفارش تاج گل ترحیم را انجام دهید؛ حتماً باید اعلام کنید که این گل قرار است به کجا ارسال شود که متناسب با آن دیزاین تاج گل تغییر می‌کند.

جمع‌بندی

سفارش تاج گل ترحیم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عرض تسلیت به خانواده متوفی باشد. اگر شما بتوانید تاج گل با کیفیت و زیبا را انتخاب کنید و آن را به خانواده فرد متوفی دهید، مطمئناً آنها را خوشحال خواهید کرد و یک کار کاملاً محترمانه و شیک انجام داده‌اید. ما در این بخش راجع به نکاتی صحبت کردیم که قبل از خرید تاج گل ترحیم باید آنها را بدانید. مثلاً بدانید که معانی رنگ‌ها و انواع گل‌ها چیست و هر کدام می‌تواند نماد چه پیامی به خانواده باشد. با در نظر گرفتن این نکات قطعاً انتخاب بهتری خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی