طراحی دکوراسیون اداری و دکوراسیون فروشگاهی با علم نورومارکتینگ
برای طراحی درست و اصولی دفاتر اداری و تجاری و دکوراسیون فروشگاهی موضوعات متعددی باید مد نظر طراحان قرار گیرد که در معماری خانههای مسکونی اهمیت چندانی ندارد. این موضوعات تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مشتریان، ایجاد حس آرامش و ایجاد تمایل به همکاری مشترک با شرکت و کسب و کار دارد.
طراحی دکوراسیون اداری و دکوراسیون فروشگاهی با علم نورومارکتینگ
طراحی دفاتر اداری و تجاری
برای طراحی درست و اصولی دفاتر اداری و تجاری موضوعات متعددی باید مدنظر طراحان قرار گیرد که در معماری خانههای مسکونی اهمیت چندانی ندارد. این موضوعات تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مشتریان، ایجاد حس آرامش و ایجاد تمایل به همکاری مشترک با شرکت دارد. برخی از مهمترین موضوعات در طراحی فضاهای اداری و تجاری عبارتند از:
- هویت برند شرکت
- ماموریت شرکت
- مطالعه آینده کاری و استراتژی توسعه شرکت جهت طراحی فضاهای احتمالی متناسب با نیازهای آینده
- تقسیمبندی فضاهای اداری بر اساس اصول تخصصی نورپردازی بر مبنای تقسیم بندیکاری (کارهای فکری، اجرایی یا کارهای روتین)
- درک درست از نقاط کور، کانونی و نقاط حساس فضا و طراحی بر اساس آن نقاط
- درک درست از المانهای ناملموس برند و تاثیر آن بر طراحی دفاتر
- مکانیابی منشی و طراحی سالن انتظار جهت ایجاد حس آرامش مشتری قبل از برگزاری جلسات
- طراحی اتاق مدیریت بر اساس روانشناسی رنگها و بر مبنای رنگهای اصلی و مکمل برند
- خرید درست لوازم و تجهیزات اداری بر مبنای فضا یا طراحی اختصاصی بر اساس پلان اتاقها
- طراحی بهترین تجربه مشتری حین حظور در دفتر (همکاری مشترک با واحد برند شرکت در صورت وجود این واحد)
علاوه بر موضوعات فوق، عوامل کلیدی دیگری نیز در طراحی دفاتر تاثیرگذار هستند. این عوامل بیشتر موضوعات جامعه شناختی، روانشناختی و تاثیرات محیط بر ناخودآگاه مشتریان است که در مطالعات بازاریابی عصب پایه مورد بررسی قرار میگیرند. در این زمینه میتوانید با مشاوره با کارشناسان تیم دکوراسیون آگرین سوالات و خدمات مشاوره را دریافت نمائید.
خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری آگرین
- طراحی و اجرای دکوراسیون اداری
- ساخت و اجرای دکوراسیون از صفر تا صد
- استفاده از متریال عالی و با کیفیت
- استفاده از تجهیزات با توجه به اهداف مشتری
- طراحی دکوراسیون بر اساس سیستم مدیریت نسل چهارم
- طراحی و اجرای استاندارد و ویژه
طراحی فروشگاهها و اجرای دکوراسیون فروشگاهی
صرف نظر از نوع فروشگاه، در طراحی محیط فروشگاهی موضوعات متعددی مورد بررسی قرار میگیرند. این موضوعات تلفیقی از تجربه برند، اصول طراحی محیطی، سادگی در دسترسی به محصولات، مسافرت مشتریان در فروشگاهها، نقاط کور و کانونی، اصول تخصصی خردهفروشی، جانمایی محصولات پرفروش یا کم فروش، کنترل محیطی فروشندگان، محل قرارگیری اجناس، روانشناسی رنگ و المانهای نا ملموس برند میباشند. لذا طراحی فروشگاهها موضوعی بسیار تخصصی میباشد که اغلب فروشگاهداران به آن توجه درست نمیکنند و صرفاً با زیبا سازی محیط خود در تلاشند تا مشتریان را جذب نمایند!
در صورتی که دقت کرده باشید برخی فروشگاهها صرف نظر از زیبایی یا نازیباییشان همواره مشتریان زیادی را به خود جلب میکنند. دلیل تخصصی این موضوع آن است که این دسته از فروشگاهها آگاهانه یا ناآگاهانه برخی از اصول طراحی بیان شده را رعایت کردهاند و مشتریان بدون آنکه بدانند، جذب این فروشگاهها می شوند. حال خردمندانه است تا صاحبان فروشگاهها با اندک افزایش در بودجه بازسازی خود، عوامل تاثیر گذار بر ناخودآگاه مشتریان خود را بیشتر نمایند. همچنین توصیه میشود تا معماران محترم نیز درک و علم درستی از اصول مدیریتی فروشگاهداری داشته باشند تا در زمان طراحی، موضوعات مهم را از قلم ننداخته و سرمایه فروشگاهداران را از بین نبرند.
طراحی اصولی فروشگاه ها یکی از مهمترین المان های بصری در مدیریت است. تجربه و درک درست مشتری از هویت برند کسب و کار با طراحی درست فضاها و چیدمان اجناس در فروشگاه ها شکل می گیرد.
طراحی غرفه های پروموشن و فضاهای تخصصی برگزاری ایونت های لانچ محصولات جدید
غرفههای پروموشن و فضاهای لانچ محصولات جدید یکی از مهمترین موضوعات در موفقیت یا عدم موفقیت استراتژی لانچ محصولات جدید یا برگزاری پروموشن میباشد. مهم نیست که فروشگاه چه متراژی داشته باشد بلکه این موضوع حائز اهمیت است که محصولات جدید یا محصولاتی که در پروموشن هستند چگونه عرضه و ارائه میشوند.
در ایران، غالباً مدیران موضوعات تخصصی در فروشگاه داری را نمیدانند یا اهمیتی برایشان ندارد که بدانند! این در حالیست که در کشورهای توسعه یافته، گروههای متخصص خرده فروشی همواره در تلاشند تا بهترین نتایج را عاید فروشگاهها و مشتریانشان نمایند. جهت رسیدن به این هدف لازم است تا در ابتدا استراتژی لانچ یا استراتژی پروموشن در کارگروه تخصصی با حضور متخصصان برند سازی، بازایابی، روانشناسی صنعتی، طراحان غرفه و جامعه شناسان متخصص نوشته شود و کلیه الزامات مطالعه گردند. پس از آن با خیال راحت می توان این انتظار را داشت که موفقیت نصیب شرکت میگردد.
تیم طراحی آگرین با همکاری با متخصصان بیان شده، این امکان را دارد تا با طراحی درست و تخصصی فضاهای فروشگاهی شما عزیزان، مقدمات موفقیت شما را ایجاد نماید. دانش و تخصص تنها راه نجات شرکتهای ایرانی است. لطفا غافل نشوید.
برگزاری ایونت تخصصی و مدیریت رویداد، به کارگیری مدیریت پروژه در ایجاد و توسعه رویدادهای شخصی و شرکتی مانند نمایشگاهها، کنفرانسها، مراسم، مهمانیهای رسمی، ورکشاپها، کنسرتها و … است. مدیریت رویداد شامل مطالعه نام تجاری، شناسایی مخاطبان هدف آن، طراحی مفهوم رویداد و هماهنگی جنبههای فنی قبل از شروع رویداد است.
شرکت آگرین با سالها تجربه در زمینه برگزاری رویداد های داخلی و بینالمللی با بهرهگیری از منابع انسانی خبره و خلاق و ابزار پیشرفته، همچنین با استفاده از علم سیستم مدیریت نسل ۴ آماده خدمت رسانی به مشتریان خود با هدف بهره وری حداکثری از رویداد موردنظر و تاثیرگذاری حداکثری بر روی اهداف برگزاری ایونت است.
شرکت نگاه سبز آگرین با تجربه ای چندین ساله در زمینه نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای داخلی و بین المللی، آماده ارائه مشاوره و خدمات جزئی و کلی در برگزاری ایونت و شرکت در نمایشگاههای مختلف داخلی و بینالمللی به مشتریان خود میباشد. برگزاری رویداد و مدیریت رویداد کار آسانی نیست، از اینرو اعتماد به یک شرکت باتجربه و دارای تنوع خدمات، امری ضروری است که باید با دقت انتخاب نمود.
خدمات قابل ارائه توسط تیم طراحی و معماری آگرین به شرح زیر می باشد:
- طراحی دفاتر اداری و تجاری
- طراحی فروشگاههای تک منظوره، فروشگاههای چند منظوره، فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاههایی با شعبات داخلی و خارجی و هایپر مالها
- طراحی غرفههای پروموشن و فضاهای تخصصی برگزاری ایونتهای لانچ محصولات جدید
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰