تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 11:27
کد خبر : 4167

فروش روغن کمپرسور بیتزر و سانیسو

فروش روغن کمپرسور بیتزر و سانیسو

روغن کمپرسور برای روانکاری دستگاه های کمپرسور صنعتی و جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند اکسیداسیون، خوردگی و.. مورد استفاده قرار می گیرد. در خرید روانکار های صنعتی توجه به برند و تولید کننده بسیار اهمیت دارد چرا که امروزه تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. اگر به دنبال شرکتی معتبر برای خرید

روغن کمپرسور برای روانکاری دستگاه های کمپرسور صنعتی و جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند اکسیداسیون، خوردگی و.. مورد استفاده قرار می گیرد. در خرید روانکار های صنعتی توجه به برند و تولید کننده بسیار اهمیت دارد چرا که امروزه تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. اگر به دنبال شرکتی معتبر برای خرید روغن کمپرسور هستید ما به شما مراجعه به سایت روانکارشیمی ماهان را پیشنهاد می کنیم. در ادامه با معرفی ویژگی های روغن کمپرسور و مزایای خرید از شرکت روانکار شیمی ماهان بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.
روغن کمپرسور سرمایشی چیست؟

روغن کمپرسورسرمایشی  یک نوع روغن خاص است که برای کمپرسورهای هوای صنعتی استفاده می‌شود. این روغن‌ها معمولاً از روغن‌های مخصوصی تشکیل شده‌اند که دارای ویژگی‌هایی همچون پایداری در دماهای بالا و پایین، مقاومت در برابر اکسیداسیون و خوردگی و ویسکوزیته مناسب برای شرایط کاری کمپرسورهای هوا مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از روغن مناسب برای کمپرسورهای هوای سرمایشی، عمر مفید و کارایی این دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

آشنایی با وظایف روغن کمپرسور سرمایشی

استفاده از روغن کمپرسور سرمایشی باعث بهبود عملکرد دستگاه کمپرسور می شود که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

راندمان:یکی از وظایف اصلی روغن کمپرسور، روان‌سازی قطعات درونی کمپرسور است. این عمل باعث کاهش فرسایش و ساییدگی قطعات مختلف می‌شود که در نتیجه به بالا رفتن عمر مفید کمپرسور کمک می‌کند.

خنک‌کنندگی:روغن کمپرسور در عملکرد به عنوان یک ماده خنک‌کننده هم عمل می‌کند. با عبور از قطعات داغ موتور و قطعات دیگر، روغن حرارت را جذب می‌کند و سپس این حرارت را به دیگر نقاط انتقال می‌دهد تا از گرمای اضافی جلوگیری شود.

سیلنتر کردن صدا:روغن کمپرسور می‌تواند در کاهش نویز عملکرد کمپرسور نقش داشته باشد. این روغن می‌تواند صدای تماس قطعات را در داخل کمپرسور کاهش دهد و بنابراین صدای کلیه عملکردهای مکانیکی را بهبود بخشد.

جلوگیری از اکسیداسیون:روغن کمپرسور معمولاً دارای مواد ضد اکسیداسیون است که در ارتباط با هوا و گرما، جلوی اکسیداسیون را می‌گیرند این  مسئله به کاهش تجزیه و تلفات در روغن و قطعات کمک می‌کند.

جدا کردن آب:روغن کمپرسور معمولاً به عنوان یک وسیله جدا کننده برای جلوگیری از ایجاد آب در سیستم استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود آب جدا شده و از سیستم خارج شود تا به عملکرد کمپرسور و دیگر قطعات صدمه نرسد.

روغن کمپرسور سانیسو

روغن کمپرسور سانیسو به طور اختصاصی برای دستگاه های کمپرسور تبرید و پمپ های حرارتی طراحی شده اند. از مزایای خرید روغن کمپرسور سانیسو می توان به عملکرد عالی آن حتی در دمای پایین اشاره کرد. با استفاده از روغن کمپرسور سانیسو دیگر شاهد گرفتگی لوله ها در دمای پایین نخواهید بود. روغن کمپرسور سانیسو نیز قابل استفاده برای روانکاری پمپ های حرارتی نیز می باشد. از ویژگی های روغن کمپرسور سانیسو می توان به افزایش طول عمر دستگاه های حرارتی و کمپرسور ها و کاهش خرابی ها اشاره کرد.

فروش روغن کمپرسور بیتزر و سانیسو

روغن کمپرسور بیتزر

شرکت بیتزر در زمینه تولید روغن کمپرسور صنعتی فعالیت می کند. یکی از دلایل محبوبیت روغن کمپرسور بیتزر کیفیت بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فرد آن است. از ویژگی های روغن کمپرسور بیتزر می توان به پایداری حرارتی، پایداری اکسیداتیو، راندمان بالا در دماهای پایین و سازگاری با سیستم های خاص اشاره کرد. پایداری حرارتی بالا درروغن کمپرسور بیتزر باعث می شود که در صورت افزایش دمای فعالیت دستگاه کمپرسور هیچ گونه مشکلی برای آن بوجود نیاید. البته همانطور که در دماهای بالا شاهد کیفیت بالای روغن کمپرسور بیتزر خواهید بود در دماهای پایین نیز کمپرسور عملکرد عالی خواهید داشت.

چرا روغن کمپرسور بیتزر بخریم؟

اگر دستگاه کمپرسور شما بیتزر است می توانید از روغن کمپرسور بیتزر برای روانکاری آن استفاده کنید. یکی از دلایل استفاده از روغن کمپرسور بیتزر سازگاری و بهینه سازی بالای آن با دستگاه کمپرسور بیتزر نیز می باشد. بنابراین تا زمانی که برای دستگاه کمپرسور بیتزر روانکارمخصوص تولید شده است استفاده از سایر روانکار ها پیشنهاد نمی شود. خرید روغن کمپرسور بیتزر نه تنها به بهبود عملکرد دستگاه شما کمک می کند بلکه باعث می شود طول عمر و کارایی دستگاه کمپرسور بیتزر شما نیز افزایش پیدا کند.

چه زمانی باید روغن کمپرسور را تعویض کرد؟

باید بدانید که برای تعویض روغن کمپرسور توجه به چند عامل اهمیت بسیار زیادی دارد. البته مهم ترین مسئله در تعویض روغن کمپرسور توجه به نوع کمپرسور، سایز و نوع روغنی که برای روانکاری آن استفاده شده است بسیار اهمیت دارد. همانطور که می دانید بعد از مدتی نیاز است که روغن کمپرسور تعویض شود برای اطلاع از زمان دقیق تعویض روغن نیاز است که به موارد زیر توجه کنید.

میزان استفاده:

استفادهمکرر و یا در شرایط سنگین تر ممکن است منجر به فرسایش سریع تر روغن شود. در صورت استفاده مداوم و یا در شرایط سخت، تعویض روغن ممکن است به صورت متداول‌تر لازم باشد.

بازرسی های فنی:

در برخی مواقع، انجام بازرسی‌های فنی و آزمون‌های روغن می‌تواند مشخص کننده زمان تعویض مناسب باشد. این شامل آزمایش روغن برای شناسایی آلاینده‌ها، تشکیل رسوبات، و تعیین ویسکوزیته است.

شرایط کاری:

دما و فشار محیط کاری نیز می‌تواند در زمان تعویض روغن کمپرسور تأثیرگذار باشد. بنابراین زمانی که دستگاه کمپرسور در شرایط داغتر یا فشار بالاتر فعالیت کند روغن ممکن است سریع‌تر اکسیده شود و نیاز به تعویض زودتری داشته باشد.

معرفی بهترین برند برای خرید روغن کمپرسور

امروزه افراد بسیاری در زمینه تولید روانکار های صنعتی فعالیت می کنند و برند های مختلفی در بازار برای خرید روانکار دستگاه کمپرسور وجود دارد. اما با توجه به این مسئله که روانکاری دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است خرید روانکار از برندی معتبر بسیار اهمیت دارد. بنابراین در این بخش از مقاله ما قصد داریم به معرفی برندی معتبر برای خرید روغن کمپرسور بپردازیم. یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده روانکار های صنعتی موبیل نیز نام دارد. امروزه برند موبیل یکی از محبوب ترین برند هایی است که در این زمینه فعالیت می کند و مصرف کنندگان بسیاری به آن اعتماد دارند. یکی از دلایلی که باعث می شود مصرف کنندگان به این تولید کننده برای خرید محصولات اعتماد کنند تاریخچه کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این برند است. امروزه شرکت موبیل جز پیشگامان صنعت نفت و گاز به حساب می آید. در ادامه به سایر دلایل خرید از برند موبیل خواهیم پرداخت.

گستره محصولات:موبیل یک گستره وسیع از روغن‌های موتور و محصولات مرتبط را با انواع مختلف ویسکوزیته و برای استفاده در شرایط مختلف تولید می‌کند. این گستره وسیع از محصولات به مصرف‌کنندگان انتخاب‌های بیشتری را ارائه می‌دهد و به آن‌ها امکان می‌دهد که بهترین روغن متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنند. برای خرید روغن موبیل اصل باید به سراغ فروشگاه های معتبر بروید تا با روغن های تقلبی و بی کیفیت رو به رو نشوید شرکت روانکار شیمی ماهان یکی از معتبر ترین توزیع کننده های روانکار های صنعتی است که با مراجعه به سایت آن ها می توانید روغن کمپرسور سرمایشی اصل را در برند موبیل تهیه کنید.

مختصری درباره شرکت روانکار شیمی ماهان

همانطور که گفته شد یکی از شرکت های معتبر برای خرید روانکارهای صنعتی اصل، شرکت روانکار شیمی ماهان نیز نام دارد. شرکت روانکار شیمی ماهان تامین و توزیع کننده انواع روغن صنعتی و روانکارها شامل روغن‌های انتقال حرارت، پمپ وکیوم، زنجیرو.. نیز می باشد. شرکت روانکار شیمی ماهان با ۳۵ سال سابقه در تامین و توزیع انواع روانکارهای صنعتی توانسته است به یکی از بزرگترین مجموعه های وارد کننده محصولات اصلی کمپانی‌های بزرگ مثل Shell ,Mobil,Bitzer , Emkarate , Castrol, BP , Nynas , Total ,Fuchs, Suniso , Molykote , Kluber , Agip, Aral…… و همچنین تامین انواع روانکار صنعتی از برندهای بهران , پارس و ایرانول تبدیل گردد.  شرکت روانکار شیمی ماهان یکی از کامل‌‎ترین مجموعه روانکارهای قابل عرضه و فروش موجود در ایران می باشد. جهت استعلام قیمت و خرید روانکار صنعتی با کارشناسان فروش روانکار شیمی ماهان تماس حاصل بفرمائید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی