تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 14:16
کد خبر : 3301

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مشهد

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مشهد
برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضوری و آنلاین در مشهد و نحوه هماهنگ کلاس خصوصی زبان با مدرسین مشهد این مقاله را مطالعه کنید.

اگر ساکن مشهد هستید و قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل استفاده کنید … اگر در جستجوی بهترین اساتید زبان انگلیسی مشهد با نرخ مناسب هستید … در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد

عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت کلاس خصوصی زبان در مشهد و هر جای ایران تأثیر می گذارد. اگر می خواهید کلاس خصوصی زبان در منزل با نرخ مناسب داشته باشید و یک استاد عالی هم انتخاب کنید باید با این پارامترها آشنا باشید. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در مشهد یا هر جای ایران آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها است. مشخص است که نرخ کلاس خصوصی در منزل برای یادگیری زبان یا هر درس دیگری به نسبت تدریس خصوصی مجازی و اینترنتی بیشتر است. برای کلاس خصوصی در منزل استاد باید زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد و در ضمن هزینه تاکسی، مترو و اتوبوس هم باید پرداخت شود. اگر مدرس زبان با ماشین شخصی خودش هم به کلاس زبان برود باز بحث هزینه سوخت و زمان استاد مطرح است.

کلاس آنلاین برای استاد چنین هزینه هایی را ندارد در نتیجه اساتید انگلیسی و دروس دیگر هم برای کلاس آنلاین تمایل بیشتری دارند و تخفیف خوبی هم در نظر می گیرند. البته کلاس مجازی مزیت دیگری هم دارد و آن هم این است که برای زبان آموزان ساکن مشهد این امکان فراهم می شود که از تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران و جهان معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نموده و حتی با اساتید نیتیو native و زبان مادری کلاس زبان داشته باشند. عامل دیگر موثر بر کلاس های خصوصی زبان تعداد جلسات است. با افزایش تعداد جلسات تخفیف اساتید هم بیشتر می شود. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید حتما درخواست تخفیف کنید. از سایر پارامترهای موثر بر نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد می توان به سطح کلاس، تجربه و سابقه کاری مدرس زبان، تضمینی یا معمولی بودن کلاس ها، زمان هماهنگ کردن کلاس های خصوصی انگلیسی و … اشاره نمود.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان مشهد و کل ایران به وبسایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید. بعد از مراجعه به سایت مذکور، در بالای صفحه اصلی سایت مذکور و در بخش جستجو عبارت (زبان انگلیسی در مشهد) را وارد نمائید و بر روی علامت جستجو کلیک کنید تا لیست مدرسین و قیمت درخواستی ایشان را مشاهده کنید.

معرفی تعدادی از بهترین مدرسین زبان مشهد با هزینه مناسب

در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی مشهد که در سایت ایران مدرس حضور دارند را معرفی نموده ایم. برای تمامی این اساتید در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم ایشان و همچنین نرخ درخواستی هر معلم ارائه شده است. مدرسین برجسته زبان از دانشگاههای معتبر مانند مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامى مشهد https://mashhad.iau.ir/fa، دانشگاه فردوسی مشهد و … فارغ التحصیل شده اند. مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ به عنوان دانشسرای راهنمایی مشهد آغاز نمود و پس از انقلاب اسلامی با نام «مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد» و بعدها «مرکز تربیت معلم شهید خورشیدی مشهد» با ظرفیت ۱۵۰۰ دانشجوی پسر در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کرد. در حال حاضر گروه زبان انگلیسـی دانشگاه فردوسی مشهد در گرایش‌های آموزش، ترجـمه و ادبیات، در مقاطع کارشناسی تا دکتری دانشجو می‌پذیرد. این گروه دارای دو آزمایشگاه به نام‌های آزمایشگاه یادگیری زبان و آزمایشگاه شناخت هیجان حـسی است. همچنین از سال ۱۳۸۹ «فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات زبان و ترجمه» زیر نظر این گروه منتشـر می‌شود. اساتید برجسته در چنین دانشگاههای خوب و مطرحی تحصیل نموده اند.

۱- استاد برتر زبان انگلیسی پیام زمانیان

فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران با IELTS Band Score:8 کلاس‌های حضوری صرفا در دفتر مدرس (مشهد- ابتدای بلوار جلال آل احمد) برگزار میشوند. +جامعه‌ی هدف: – متقاضیان مهاجرات با زمان محدود داوطلبین General Training Module – دانشجویان داوطلبین Academic Module

۲- نوید رضاپور

آموزش زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون تافل با استفاده از کامپیوتر در محدوده ی مشهد، دارنده ی مقالات در ژورنال های انگلیسی و آمریکایی، ثبت مقالات در زمینه مکانیک و فیزیک و شیمی و کامپیوتر، بورسیه ی دکترای دانشگاه نیوجرسی آمریکا، رتبه ی اول پژوهشی دانشگاه علم و صنعت تهران، تدریس در دانشگاه علم و صنعت تهران

۳- مسعود مرواریدی

دارنده مدرک کارشناسی مترجمی زبان و کارشناسی ارشد اموزش زبان انگلیسی. بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در موسسات مطرح مشهد (حافظ و ماهان). مدیر اموزشی موسسه زبان نوین مشهد – ۴ سال سابقه تدریس دورکاری (انلاین). مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا سطوح IELTS ,CAE.FCE – مترجم شفاهی و کتبی در شرکتهای تجاری بین المللی

۴- سید حسین بنی هاشمی

تدریس زبان انگلیسی عمومی و تخصصی، تدریس خصوصی آمار توصیفی و استنباطی، تحقیق در عملیات، روش تحقیق، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی، آمادگی برای آزمون زبان دکتری، تدریس مبانی فلسفی تئوریهای مدیریت دولتی مبتنی بر جزوه دکتر الوانی، تدریس پایان نامه نویسی در مدیریت: رویکری کمی و کیفی

۵- خانم مهناز عظیمی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس آموزشگاه معتبر، تدریس ۴ مهارت اصلی speaking, listening, writing, reading توسط مدرس خانم دارای مدرک دانشگاهی رشته مترجمی زبان و TTC، مدرس آموزشگاه زبان با بیش از ۵ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی، تدریس زبان عمومی کلیه سطوح کودکان همراه بازی، پیگیری عملکرد زبان آموز و پشتیبانی در طول دوره

 

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضوری و آنلاین در مشهد و نحوه هماهنگ کلاس خصوصی زبان با مدرسین مشهد این مقاله را مطالعه کنید.

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان در مشهد با نرخ مناسب

در بخش های قبل توضیح داده شد که چه عواملی بر نرخ کلاسهای خصوصی زبان در مشهد یا هر جای ایران تأثیر می گذارد. اگر می خواهید کلاس زبان با نرخ مناسب و منصفانه داشته باشید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید و لیست اساتید را با دقت بررسی نمایید. مسلما می توانید یک معلم خوب و برجسته با نرخ مناسب انتخاب کنید. نکات زیر هم در این زمینه مفید است:

۱. با مدرسی هماهنگ کنید که محل سکونت ایشان به منزل شما نزدیک باشد. وقتی معلم زبان بداند که زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی دهد تخفیف خوبی در نظر می گیرد.

۲. اگر برای امتحان زبان می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید هماهنگی کلاس را به ایام امتحانات که هزینه ها بیشتر می شود موکول نکنید.

۳. در باره زمانی بین هر دو جلسه خوب مطالعه کنید و مطالب را مرور نمایید تا تعداد جلسات بدون دلیل بیشتر نشده و هزینه ها افزایش نیابد.

توصیه هایی برای افزایش بازدهی کلاس های خصوصی زبان

مهمترین عامل که می تواند باعث شود کلاس های خصوصی زبان برای شما مفید و موثر باشد این است که با یک معلم خصوصی عالی کلاس داشته باشید. سایر موارد قابل حل است اما اگر مدرس انتخابی شما در مشهد یا هر جای ایران، مدرس خوب، با سواد و با تجربه ای نباشد وقت شما تلف می گردد. نکته بعدی اینکه، خودتان هم برای مطالعه و مرور وقت بگذارید. وقتی هر جلسه بعد از کلاس مرور می کنید همان مطالب جلسه قبل را خوب یاد می گیرید و هم اینکه برای جلسه بعد آمادگی ذهنی بیشتری خواهید داشت. بنابراین زمان کافی برای مطالعه و مرور در نظر بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد توضیح داده شد. برای انتخاب بهترین استاد زبان با نرخ مناسب به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس teaching.iranmodares.com مراجعه کنید. قیمت ساعتی و جلسه ای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای تمامی مدرسین زبان خانم و آقا در سایت مذکور نمایش داده شده است. بهترین مدرسین زبان در مشهد، همانطور که گفته شد، در دانشگاههای معتبر دولتی ایران و مشهد، دانشگاه فرهنگیان (پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی https://pbm.cfu.ac.ir/ و …) تحصیل کرده اند و سطح دانش و سواد بالایی دارند. اگر در جستجوی مدرسین نیتیو زبان هستید می توانید به سایت های cambly.com، preply.com، learnenglish.britishcouncil.org، سایت های amazingtalker.com، promova.com و https://www.tutoroo.co/english-tutor مراجعه نمائید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی