تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 19:59
کد خبر : 4328

پیشنهاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۸ تیر

پیشنهاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۸ تیر

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد اعتبار جدول زمان‌بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در فضای مجازی منتشر شده، اعلام کرد: تاریخ هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نظر گرفته شده و این تاریخ به شورای نگهبان پیشنهاد شده است. محسن اسلامی با تسلیت به مناسبت شهادت آیت

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد اعتبار جدول زمان‌بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در فضای مجازی منتشر شده، اعلام کرد: تاریخ هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نظر گرفته شده و این تاریخ به شورای نگهبان پیشنهاد شده است.

محسن اسلامی با تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهانشان، درباره برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مطابق با اصل ۱۳۱ قانون اساسی، روز دوشنبه در ستاد انتخابات کشور بررسی و نهایی شد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: بر اساس این کلیات زمان‌بندی، یک نسخه به شورای نگهبان ارسال شده و منتظر پاسخ این شورا هستیم. به محض تایید شورای نگهبان، اطلاعات از طریق کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور به مردم اعلام خواهد شد.

اسلامی تاکید کرد که تاکنون هیچگونه کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات کشور در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی نادرست است. او خاطرنشان کرد که باید منتظر نظر شورای نگهبان و اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور باشیم.

وی افزود: هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این کلیات زمان‌بندی مدنظر قرار گرفته و به شورای نگهبان پیشنهاد شده است. بر این اساس، زمان ثبت‌نام داوطلبان هشتم خرداد ماه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی