تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 23:45
کد خبر : 4788

فرصت‌های طلایی در بازار کریپتو: ۸ آلت‌کوین آماده صعود در آستانه هفته جدید!

فرصت‌های طلایی در بازار کریپتو: ۸ آلت‌کوین آماده صعود در آستانه هفته جدید!

بازار کریپتو در آستانه پایان سه ماهه دوم: سکوت قبل از طوفان یا نوسانات جدید؟ با نزدیک شدن به پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، بازار کریپتو در حال حاضر در فاز نوسان محدود قرار دارد. به نظر می‌رسد که معامله‌گران محتاط شده‌اند و منتظر سیگنال‌های واضح‌تر برای جهت‌گیری بعدی بازار هستند. با این حال،

بازار کریپتو در آستانه پایان سه ماهه دوم: سکوت قبل از طوفان یا نوسانات جدید؟

با نزدیک شدن به پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، بازار کریپتو در حال حاضر در فاز نوسان محدود قرار دارد.

به نظر می‌رسد که معامله‌گران محتاط شده‌اند و منتظر سیگنال‌های واضح‌تر برای جهت‌گیری بعدی بازار هستند.

با این حال، برخی از آلت‌کوین‌ها در حال معامله در سطوح قیمتی جذاب هستند و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت آنها باشیم.

در این میان، اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب، همچنان در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار در نوسان است و هنوز نتوانسته مقاومت ۲۰۰۰ دلاری را به طور قاطع پشت سر بگذارد.

بیت‌کوین، ارز دیجیتال پیشرو بازار، نیز در حال نوسان در محدوده ۲۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ دلار است و فعلاً نتوانسته سطح قیمتی ۲۵۰۰۰ دلار را فتح کند.

اما در میان این سکوت نسبی، برخی از آلت‌کوین‌ها خودنمایی می‌کنند:

ترون (TRX): قیمت ترون در چند روز گذشته روندی صعودی داشته و انتظار می‌رود این روند در هفته آینده نیز ادامه یابد.
اولانچ (AVAX): AVAX پس از افت اخیر، در حال بازگشت به سطوح قیمتی قبلی خود است و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت آن باشیم.
یونی‌سواپ (UNI): یونی‌سواپ برخلاف روند کلی بازار، در حال صعود است و به نظر می‌رسد که قصد دارد مقاومت ۱۱.۵ دلاری را بشکند.
جسمی‌کوین (JASMY): جسمی‌کوین پس از اصلاح اخیر، دوباره در حال رشد است و هدف آن عبور از مقاومت ۰.۰۴ دلار تا پایان ماه است.
پندل (PENDLE): پندل پس از ۲۵ درصد افزایش قیمت، روند صعودی خود را حفظ کرده و انتظار می‌رود تا پایان هفته به رشد خود ادامه دهد.
میکر (MKR): میکر با وجود فشار خرس‌ها، در حال حفظ سطح حمایتی خود است و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت آن باشیم.
اینجکتیو (INJ): اینجکتیو پس از شکستن الگوی نزولی، به مقاومت ۲۸ دلار رسیده است و اگر گاوها بتوانند این سطح را حفظ کنند، احتمال افزایش قیمت تا ۳۱ دلار تا پایان ماه وجود دارد.
ژوپیتر (JUP): ژوپیتر پس از اصلاح ۶۰ درصدی، به نظر می‌رسد که دوباره در حال آماده شدن برای رشد است و هدف آن رسیدن به قیمت ۲ دلار است.

لازم به ذکر است که این تحلیل صرفاً جهت اطلاع‌رسانی بوده و به هیچ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود. قبل از هرگونه معامله، تحقیقات خود را انجام دهید و با یک متخصص مالی مشورت کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مبل شنی تبلیغات متنی