تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 20:57
کد خبر : 222

نحوه برطرف کردن خراش‌ روی ظروف شیشه‌ای

نحوه برطرف کردن خراش‌ روی ظروف شیشه‌ای

در صورتی که ظرف شیشه‌ای در منزل داشته باشید و روی آن خراشی به وجود آمده باشد، با مراجعه به روش‌های زیر می‌توانید آن را برطرف کنید. این روش‌ها برای خراش‌های سطحی مناسب هستند و در صورت وجود خراش‌های عمیق، بهتر است که با متخصصین مشورت کنید. همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از

در صورتی که ظرف شیشه‌ای در منزل داشته باشید و روی آن خراشی به وجود آمده باشد، با مراجعه به روش‌های زیر می‌توانید آن را برطرف کنید. این روش‌ها برای خراش‌های سطحی مناسب هستند و در صورت وجود خراش‌های عمیق، بهتر است که با متخصصین مشورت کنید. همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از این روش‌ها، تضمینی برای پاک شدن ۱۰۰ درصدی وجود ندارد.

برای پاک کردن خراش‌های کوچک و سطحی از دندان، از خمیر دندان استفاده کنید. با این روش می‌توانید خراش‌های سطحی روی شیشه‌ها را برطرف کنید، اما در مورد خراش‌های عمقی و در معرض دید این کار توصیه نمی‌شود. در ابتدا می‌توانید مقداری از خمیر دندان را روی یک پارچه نرم بگذارید. استفاده از خمیر دندان‌های آکنه‌زا و سفید کننده باعث بهبود نتیجه می‌شود. سپس خمیر دندان را روی خراش قرار داده و با استفاده از انگشت خود به آرامی به آن فشار دهید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. پس از اتمام کار، خمیر دندان را با یک دستمال تمیز و خیس پاک کنید و بررسی کنید که خراش برطرف شده است یا خیر.

با استفاده از محلول آمونیاک، می‌توانید خراش‌های روی شیشه را پاک کنید. برای تهیه این محلول، نیم لیتر آب را با ۱۵ سی سی آمونیاک مخلوط کرده و از آن استفاده کنید. یک دستمال نرم را در این محلول فرو کرده و آن را مرطوب کنید. سپس پارچه را به صورت دورانی روی محل خراش قرار دهید و آن را به آرامی خشک کنید. در صورت لزوم این عمل را تکرار کنید تا خراش کاملاً برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی