تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 21:21
کد خبر : 1787

پیشنهاد برگزاری امتحان نهایی برای تمام دروس دهم و یازدهم

پیشنهاد برگزاری امتحان نهایی برای تمام دروس دهم و یازدهم

🔴 #خبر / متن کامل خبر پیشنهاد برگزاری امتحان نهایی برای تمام دروس دهم و یازدهم ➕رضا مراد صحرایی در هزارو سی و یکمین(۱۰۳۱) جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش با طرح چند سئوال گفت: دیپلم آموزش عمومی به مثابه چیست؟ آیا تصدیقی برای ورود به دانشگاه

🔴 #خبر / متن کامل خبر پیشنهاد برگزاری امتحان نهایی برای تمام دروس دهم و یازدهم

➕رضا مراد صحرایی در هزارو سی و یکمین(۱۰۳۱) جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش با طرح چند سئوال گفت: دیپلم آموزش عمومی به مثابه چیست؟ آیا تصدیقی برای ورود به دانشگاه و یا گواهی داشتن چند مهارت برای زندگی؟ اگر بخواهیم شش ساحتی عمل کنیم آیا برنامه‌های آموزشی ما برای شش ساحت آماده شده است؟

➕وزیرآموزش و پرورش با اشاره به دستور کار شورای عالی اضافه کرد: اگر بخواهیم امتحانات برخی از دروس را نهایی و برخی را غیر نهایی برگزار کنیم، با این کار ارزش برخی از دروس را از بین می بریم لذا پیشنهاد می‌شود امتحان همه دروس به صورت نهایی برگزار شود.

➕صحرایی اظهار کرد: آیا می توان فرآیند سنجش را از آموزش جدا کرد؟ سنجش جزیی از آموزش است و هر جا سنجش استاندارد باشد آموزش را متحول می‌کند. باید از طریق سنجش از آموزشی که در مدارس ارائه می شود بازخورد گرفته شود.

❗️منبع : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی