تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 13:53
کد خبر : 2015

ماساژ ژاپنی صورت دارای مراحل مختلفی است و فواید بسیاری برای پوست دارد.

ماساژ ژاپنی صورت دارای مراحل مختلفی است و فواید بسیاری برای پوست دارد.

روش ماساژ ژاپنی صورت برای حفظ و زیبایی پوست بسیار مؤثر است. این ماساژ با کمک حرکات دستی انجام می‌شود و نیازی به ابزار خاصی ندارد. بهترین زمان برای انجام ماساژ پس از استحمام است، زیرا در این زمان پوست صورت و دست در حالت تمیزی قرار دارند. انجام این ماساژ دو بار در هفته

روش ماساژ ژاپنی صورت برای حفظ و زیبایی پوست بسیار مؤثر است. این ماساژ با کمک حرکات دستی انجام می‌شود و نیازی به ابزار خاصی ندارد. بهترین زمان برای انجام ماساژ پس از استحمام است، زیرا در این زمان پوست صورت و دست در حالت تمیزی قرار دارند. انجام این ماساژ دو بار در هفته می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی پوست صورت داشته باشد و باعث شادابی و درخشندگی پوست می‌شود. همچنین، می‌تواند چین و چروک‌های ریز پوست را کاهش داده و به لیفتینگ پوست صورت کمک کند.

مرحله اول:

دست‌های خود را روی صورت قرار دهید. انگشت وسط بر روی گیجگاه (بین ابروها) قرار بگیرد و کف دست‌ها مماس با لبه‌های لپ باشد.
به آرامی قسمت گیجگاه را با حرکات ماساژ دهید و دست‌ها را به سمت پایین گردن بکشید.
این حرکت را تکرار کنید تا به گردش خون در این منطقه کمک کنید.

این مرحله از ماساژ ژاپنی صورت باعث افزایش جریان خون در نواحی مورد نظر می‌شود و به نتیجه آرامش روحی و جسمی منجر می‌شود.

مرحله دوم از ماساژ ژاپنی برای دور چشم‌ها به منظور کاهش چین و چروک در این منطقه از پوست است. برای انجام این مرحله، انگشت اشاره را در قسمت خارجی ابرو قرار داده و با ایجاد فشاری آرام، از نیم دایره پایین چشم تا گوشه داخلی چشم ماساژ دهید. سپس همین حرکت را برای نیم دایره قسمت بالایی چشم نیز انجام دهید.

مرحله سوم ماساژ ژاپنی برای پیشانی است. در این مرحله، دستان خود را در مرکز پیشانی قرار داده و با حرکات آرام، آن نقطه را ماساژ دهید. می‌توانید در برخی مواقع، انگشتان خود را با فشار ملایم به سمت چپ و راست پیشانی حرکت دهید.

مرحله چهارم به رفع خطوط لبخند کمک می‌کند. برای انجام این حرکت، انگشتان اشاره و وسط خود را در کنار لب قرار داده و به شکل دورانی خطوط لبخند را ماساژ دهید. سپس انگشتان خود را به سمت بالا و تا کناره‌های چشم ببرید. این حرکات در کاهش و از بین بردن خطوط لبخند موثر است.

مرحله پایانی این ماساژ به ماساژ گونه‌ها می‌پردازد. برای اینکه این حرکت را انجام دهید، گونه‌ها را به سمت گوش ماساژ داده و سپس انگشتان خود را به سمت پایین بیاورید. سپس مچ دست‌ها را زیر چانه قرار داده و از سمت کناره‌های لب به سمت بالا متمایل کنید. در آخر، مچ دست‌ها را از گونه به سمت گوش ماساژ دهید تا جریان خون در این مناطق بهبود یابد.

ماساژ ژاپنی به برطرف شدن پف صورت کمک می‌کند و با تحریک پوست، تولید کلاژن را افزایش می‌دهد که به پر شدن چین و چروک‌ها منجر می‌شود. همچنین، این ماساژ با افزایش جریان خون در پوست، به بهبود رنگ پوست و کاهش پفی در صورت کمک می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی